21:53
0
کد خبر : 15472

آینتراخت ۳-۳ بایرن‌مونیخ؛ عمر مرموش کابوس جدید کمپانی!

بایرن مونیخ در بازی خارج از خانه مقابل آینتراخت فرانکفورت به تساوی 3-3 رسید.

آینتراخت ۳-۳ بایرن‌مونیخ؛ عمر مرموش کابوس جدید کمپانی! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در چارچوب هفته ششم بوندسلیگا، آینتراخت فرانکفورت و بایرن مونیخ در یک بازی جذاب و نفس‌گیر به تساوی 3-3 رضایت دادند. شروع شاگردان ونسان کمپانی آن‌قدر خوب بود و روی بازی مسلط بودند که انگار میزبان از همان ابتدای کار مغلوب حریفش شده بود. درحالی‌که بایرن مونیخ مالکیت توپ 85 درصدی داشت، حریفش در لاک دفاعی خود فرو رفته بود و توانایی جلو بردن توپ را نداشتند. در نهایت نیز باواریایی‌ها مزد این عملکرد خوب‌شان را گرفتند و کیم مین جائه گل اول را زد.

بااین‌حال آینتراخت فرانکفورت پس از دریافت گل، توانست به‌خوبی واکنش نشان دهد و بالا بودن خط دفاع بایرن مونیخ، باز هم بلای جان آن‌ها شد. ضد حملات سریع میزبان، بایرن مونیخ را بسیار به دردسر انداخت و خیلی زودتر از آنچه فکرش را می‌کردند، گل تساوی را دریافت کردند. آینتراخت فرانکفورت گل دوم را هم زد تا باواریایی‌ها بیش‌ازپیش شوکه شوند. هر چند حملات بایرن مونیخ همچنان ادامه پیدا کردند و آن‌ها توانستند تا پیش از پایان نیمه اول، گل تساوی بخش را به ثمر برسانند.



در نیمه دوم بایرن مونیخ باز هم سبک بازی خود را توانست به حریفش دیکته کند و زمان زیادی هم از شروع نیمه نگذشته بود که مایکل اولیسه گل سوم باواریایی‌ها را وارد دروازه کائوا سانتوس کرد. شاگردان ونسان کمپانی تا دقیقه 80 به‌خوبی بازی را کنترل کردند و موقعیت خاصی به حریف‌شان ندادند؛ اما پس از آن دوباره اسیر ضد حملات آینتراخت فرانکفورت شدند. در نهایت نیز عمر مرموش آن‌ها را نقره داغ کرد تا نتوانند سه امتیاز ارزشمند این بازی را کسب کنند.

بایرن مونیخ برای سومین‌بار متوالی، در یک بازی که برتری قاطعانه نسبت به حریفش داشت و حتی دو بار هم توانست پیش بیفتد، از رسیدن به پیروزی بازماند. در مجموع ضعف‌های خط دفاعی تیم ونسان کمپانی بسیار مشهود هستند. با این تساوی، جایگاه باواریایی‌ها در صدر جدول تغییری نکرد؛ اما لایپزیش توانست جایگاه دومی آینتراخت فرانکفورت را تصاحب کند.

برچسب ها
کد خبر : 15472
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار