23:59
0
کد خبر : 14792

اتهام جدید سرمربی تایلند به تیم فوتسال؛ در ۲۰۲۱ هم کم‌کاری کردید!

سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند به صحبت‌های خود علیه تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد.

اتهام جدید سرمربی تایلند به تیم فوتسال؛ در ۲۰۲۱ هم کم‌کاری کردید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اتهامات سرمربی تیم ملی فوتسال تایلند به ایران تمامی ندارد.

پس از اینکه فدراسیون فوتبال ایران از سرمربی تایلند به دلیل صحبت‌های بی‌پایه و اساس علیه تیم ملی فوتسال ایران شکایت کرد، این سرمربی با اشاره به صحبت‌های بازیکنان تیم ملی آرژانتین در سال ۲۰۲۱ صحبت‌های جدیدی را علیه تیم ملی ایران مطرح کرد. صفحه توئیتری «AFAestudio» که زیر نظر روابط عمومی تیم ملی فوتسال آرژانتین اداره می‌شود، گفت‌وگویی با دو بازیکن این تیم یعنی واپوراکی و سبا کورسو انجام داد. مجری این مصاحبه به جام جهانی 2021 لیتوانی اشاره کرد که تیم‌های ملی ایران و آرژانتین با یکدیگر همگروه بودند و ایران با نتیجه 2 بر یک مقابل آرژانتین شکست خورد تا به‌عنوان تیم دوم به جمع 16 تیم پایانی برسد. بازیکنان آرژانتین نیز گفتند که ایران در این مسابقه باخت و در سمت آسان جدول حذفی جای گرفت، اما این شکست را عمدی ندانستند.

میگل رودریگو سرمربی تایلند در صفحه شخصی خود، به مصاحبه بازیکنان آرژانتین اشاره کرد و نوشت: «تشکر می‌کنم که شجاعت داشتید و شاهد دیگری بر رسوایی ایران و فرانسه برای فوتسال بودید. ممنونم که تأیید کردید ایران در جام جهانی لیتوانی به‌صورت تعمدی شکست خورد. همه دیدیم که اگر فرانسه مقابل ایران قرار نداشت، این تیم دوباره چنین کاری را تکرار می‌کرد!»

ناگفته نماند در جام جهانی 2021 که سرمربی تایلند ادعای شکست عمدی ایران مقابل آلبی‌سلسته را مطرح کرده است، آرژانتین با شکست تیم‌های پاراگوئه، روسیه و برزیل به فینال رقابت‌ها صعود کرد و در آن مسابقه مغلوب پرتغال شد.

برچسب ها
کد خبر : 14792
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار