13:02
0
کد خبر : 15804

ادعای عجیب رسانه مصری؛ پیشنهاد ۱.۸ میلیون دلاری استقلال به سرمربی پرتغالی!

یک روزنامه مصری مدعی شد یک تیم ایرانی برای جذب سرمربی الزمالک پیشنهاد ۱.۸ میلیون دلاری به او داده است.

ادعای عجیب رسانه مصری؛ پیشنهاد ۱.۸ میلیون دلاری استقلال به سرمربی پرتغالی!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  استقلال بعد از جواد نکونام جذب یک سرمربی خارجی را در دستور کار خود قرار داده و سخت در تلاش است تا یک سرمربی سرشناس خارجی را جذب کند.
به نوشته رسانه البلد، تامر عبدالحمید، بازیکن سابق الزمالک مصر، در توییتی نوشت: ژوزه مانوئل  گومز، سرمربی الزمالک با پیشنهاد ۱.۸ میلیون دلاری یک باشگاه ایرانی مواجه شد اما تصمیم گرفت این پیشنهاد را رد کند و به حضورش در الزمالک ادامه دهد. پیشنهاد باشگاه ایرانی از ۱.۲ میلیون دلار آغاز شد و سپس به ۱.۸ میلیون دلار افزایش پیدا کرد با این حال گومز قصد جدایی از الزمالک را ندارد.
هر چند که تامر عبدالحمید نامی از این باشگاه ایرانی نیاورده اما به نظر می‌رسد این باشگاه استقلال است؛ چرا که تنها باشگاه ایرانی است که در حال حاضر به دنبال یک سرمربی خارجی است و طبق اعلام مدیران باشگاه در حال مذاکره با گزینه‌های خارجی است.
خوزه مانوئل  مارتینز تکسیرا گومز ۵۴ ساله، سابق کار در باشگاه‌های حوزه خلیج فارس از جمله التعاون و الاهلی عربستان و بن‌یاس امارات را در کارنامه دارد و در سال‌های اخیر هدایت تیم‌هایی مثل ریوآوه، ریدینگ، ماریتیمو،   آلمریا، پونفرادینا ، چاوس و الزمالک مصر را برعهده داشته است.
او در زمان حضورش در پونفرادینا با امیر عابدزاده، دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران هم همکاری کرده است.
برچسب ها
کد خبر : 15804
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار