01:45
0
کد خبر : 14800

اسلوت: در لیورپول همه با انگیزه و پر انرژی هستند

آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول، به ستایش از بازیکنانش پرداخت و ‏گفت ستاره‌های لیورپول چندین سال است که از نظر فنی در اوج ‏هستند.‏

اسلوت: در لیورپول همه با انگیزه و پر انرژی هستند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ آرنه اسلوت معتقد است فدریکو کیه زا هنوز برای 90 دقیقه بازی کردن آماده نیست، چرا که مدت‌ها از شرایط ایده‌آل دور بوده است.

تیم‌‌های لیورپول و وست هم فردا در دیداری از دور سوم رقابت‌های لیگ کاپ، فصل 25-2024 به مصاف هم می‌روند. آرنه اسلوت، سرمربی لیورپول در نشست خبری پیش از این مسابقه در خصوص مسائلی چون آمادگی جسمانی فدریکو کیه زا، تغییرات ترکیب تیم و ... صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید:

فدریکو کیه زا نمی‌تواند 90 دقیقه بازی کند

من فکر نمی‌کنم کیه زا قادر به بازی برای 90 دقیقه باشد. او در سه، چهار، پنج ماه گذشته حداکثر 25 دقیقه بازی کرده است. او همچنین هیچ بازی دوستانه‌ای در یوونتوس انجام نداد، اما به نظر من می‌تواند بازی را از ابتدا شروع کند. گزینه‌های زیادی داریم، اما به نظر من کیه زا قادر به شروع بازی است، اما فکر نمی‌کنم او بتواند 90 دقیقه مقابل یک تیم قوی مثل وست هم، بازی کند.

ممکن است تغییراتی در ترکیب داشته باشیم

ما با بهترین تیم ممکن بازی خواهیم کرد؛ یعنی ممکن است بازیکنانی که کمی خسته‌تر هستند را برای بازی با وست هم انتخاب کنیم. من امروز تصمیم خواهم گرفت چه کسانی فردا از ابتدا بازی کنند.

وست هم حریف قدرتمندی است

وست هم این فصل شروع سختی داشته، اما باید توجه کرد که با حریفان قدرتمندی روبرو شده‌ است. آنها بازیکنان زیادی را خریداری کرده‌اند که هنوز در تیم جا نیتفاده‌اند، اما شاید فردا فرصتی برای آنها وجود داشته باشد. آنها قوی‌تر باز خواهند گشت و علاوه بر این، سرمربی خوبی دارند.

خوشحالم رابطه آرنولد با من خوب است
 
فکر می‌کنم همه ما آن روزی را که یورگن رفت، به یاد داریم که چه معنایی برای ترنت داشت. شنیدن این حرف از او درباره سرمربی جدیدش، آن‌هم پس از چند ماه خوشحال‌کننده است. 

برچسب ها
کد خبر : 14800
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار