08:37
0
کد خبر : 15241

بارسلونا ۵-۰ یانگ بویز؛ درخشش لوا بارسا را به اولین سه امتیاز رساند

بارسلونا در هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۵-۰ یانگ بویز را شکست داد.

بارسلونا ۵-۰ یانگ بویز؛ درخشش لوا بارسا را به اولین سه امتیاز رساند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در چارچوب هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا در ورزشگاه مونتخوئیک میزبان یانگ بویز بود و موفق شد با ۵ گل این تیم را شکست دهد. آبی‌اناری‌ها در نیمه اول موفق به زدن ۳ گل شدند و در ۴۵ دقیقه دوم هم دو گل به ثمر رساندند.

بارسلونا بازی را طوفانی آغاز کرد و خیلی زود به گل رسید تا نشان دهد شکست سنگین ابتدای هفته برابر اوساسونا تأثیری بر روی فرم کلی آنها نگذاشته است. در دقیقه هشت بود که رابرت لواندوفسکی توانست روی یک کار تیمی عالی چراغ اول را روشن کند.

بارسایی‌ها که دست‌بردار نبودند و حملات‌شان یکی پس از دیگری تبدیل به موقعیت جدی می‌شد، بالاخره در دقیقه ۳۴ توسط رافینیا، که در این فصل احیا شده، به گل دوم دست یافت.

سه دقیقه پس از گل دوم بود که اینیگو مارتینز با یک ضربه سر مهارنشدنی اختلاف را به سه گل رساند و بارسا با پیروزی ۳-۰ به رختکن رفت.

بارسلونا که با توپ پر نیمه دوم را آغاز کرده بود، خیلی زود توسط لواندوفسکی بازی را ۴-۰ کرد و سپس در ادامه دقایق به مدیریت بازی پرداخت.

تشویق ایستاده فرانکی دی‌یونگ که در حال گرم کردن بود و در دقیقه ۷۵ به زمین رفت یکی از جذابیت‌های نیمه دوم بود. بارسلونا در دقایق پایانی هم روی گل به خودی بازیکن حریف به یک گل دیگر رسید تا حساب کار ۵-۰ شود و شاگردان فلیک پس از شکست در هفته اول لیگ قهرمانان، به یک پیروزی پرگل دست یابند.

برچسب ها
کد خبر : 15241
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار