04:48
0
کد خبر : 15377

حسینی: با شکست 4- صفر چیزی از کیفیت ذوب‌آهن کم نشد

سرمربی آلومینیوم اراک پس از پیروزی بزرگ تیمش مقابل ذوب‌آهن در نشست خبری بعد از مسابقه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

حسینی: با شکست 4- صفر چیزی از کیفیت ذوب‌آهن کم نشد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از دیدار با ذوب‌آهن گفت: می‌دانستیم با یک تیم خوب بازی داریم. برنامه‌ریزی خوبی کرده بودیم و خیلی خوب و به موقع به گل رسیدیم.
حسینی ادامه داد: توانستیم بازی را کنترل کنیم. وقتی گل دوم‌ را زدیم، تیم اعتماد به نفس خوبی گرفت؛ امشب همه اتفاقات خوب برای ما افتاد و تک تک بازیکنان با دل و جان و فداکارانه بازی کردند و تشکر می‌کنم.
حسینی با بیان این‌که این برد را به هواداران، کارگران آلومینیوم و مردم اراک تقدیم می‌کنیم، گفت: فکر نمی‌کردیم نتیجه این باشد اما مطمئن بودم بازی خوبی می‌شود.
سرمربی آلومینیوم اراک ادامه داد: نتایجی که گرفتیم، نشان‌دهنده کیفیت بازیکنان ما نبود. مطمئن بودیم کار خوب جواب می‌دهد و خوشبختانه شب خوبی شد؛ از کیفیت ذوب‌آهن چیزی کم نشد، فشار آوردند که نتیجه را عوض کنند اما شب تیم ما بود.
او یادآور شد: به واسطه همدلی، تاکتیک خوب و فداکارانه بازی کردن بازیکنان این اتفاق خوب برای ما افتاد. نباید ناامید یا مغرور شویم؛ باید قوی کار کنیم تا روند نزولی نداشته باشیم.
حسینی گفت: فوتبال یک بازی ناشناخته است؛ چون بازیکنان خوب کار می‌کردند و همدل بودیم، منتظر نتیجه خوب بودیم اما فوتبال ورزش باحساب کتاب نیست. فوتبال همین شکل است و هیچ‌وقت نباید ناامید شد و باید سخت کار کرد و راه درست را رفت.
سرمربی تیم آلومینیوم اراک در‌ مورد وضعیت چمن فولادشهر گفت: سال ۷۸ وقتی به عنوان بازیکن به ذوب‌آهن آمدم، کیفیت این زمین با الان قابل مقایسه نبود. کیفیت زمین در آن زمین خیلی بهتر بود و متأسفانه عقب‌گرد داشتیم.

برچسب ها
کد خبر : 15377
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار