00:18
0
کد خبر : 15481

فیورنتینا ۲-۱ میلان؛ معجزه دخیا در فلورانس

تیم میلان در شب درخشش داوید دخیا مقابل میزبان خود فیورنتینا متحمل شکست شد.

فیورنتینا ۲-۱ میلان؛ معجزه دخیا در فلورانس به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دومین شکست فصل میلان در سری آ با پیروزی فیورنتینا مقابل این تیم رقم خورد.

در یکی دیگر از دیدارهای حساس هفته هفتم سری آ ایتالیا، تیم فیورنتینا در ورزشگاه خانگی خود از میلان پذیرایی کرد‌. پس از  مهار پنالتی مویزه کین در دقیقه ۲۲ توسط مانیان، اولین گل بازی، در دقیقه ۳۵ توسط یاسین عدلی بازیکن سابق میلان برای فیورنتینا به ثمر رسید.  در لحظات پایانی نیمه نخست، میلان فرصت به ثمر رساندن گل تساوی را داشت اما واکنش فوق‌العاده دخیا روی ضربه پنالتی تئو هرناندز، مانع از گلزنی میلان شد.

در دقیقه ۵۶ مسابقه یک ضربه پنالتی دیگر به سود میلان اعلام شد و این بار تامی آبراهام پشت توپ قرار گرفت اما دخیا یک بار دیگر با یک واکنش دیدنی، مانع از گلزنی روسونری شد. در دقیقه ۶۰، کریستین پولیشیچ بازی را به تساوی کشید اما این پایان کار نبود و ضربه دیدنی آلبرت گودمنسون در دقیقه ۷۳، فیورنتینا را پیش انداخت.

پس از پایان بازی با همین نتیجه، تئو هرناندز به دلیل اعتراض به داور از زمین مسابقه اخراج شد. میلان با این شکست ۱۱ امتیازی ماند و در رده ششم قرار گرفت و فیورنتینا، با ۱۰ امتیاز به رتبه ششم صعود کرد.


برچسب ها
کد خبر : 15481
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار