05:37
0
کد خبر : 15226

موتا: اگر روز خوب یوونتوس باشد هر تیمی را شکست می‌دهمیم

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس، شرط پیروزی مقابل لایپزیش در دیدار هفته دوم لیگ قهرمانان را اعلام کرد.

موتا: اگر روز خوب یوونتوس باشد هر تیمی را شکست می‌دهمیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دیداری از هفته دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا فصل 25-2024، دو تیم لایپزیش و یوونتوس فردا شب به مصاف یک‌دیگر خواهند رفت. تیاگو موتا در کنفرانس خبری پیش از این جدال حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

بازی فردا اهمیت بسیار زیادی دارد. ما برای لایپزیش که یک تیم بسیار خوب است، احترام زیادی قائلیم. فردا سعی می‌کنیم برنامه‌ای که در تمرینات طراحی کرده‌ایم را به بهترین نحو اجرا کنیم. می‌خواهیم تا جای ممکن مالکیت توپ را حفظ کنیم و اگر هم آن را از دست دادیم، باید به شدت مراقب کیفیت بالای حریف باشیم. 

اگر می‌خواهیم با یک نتیجه مثبت زمین را ترک کنیم، باید یک فوتبال بسیار خوب را به نمایش بگذاریم. به همان اندازه که حمله‌کردن مهم است، تمرکز در فاز دفاعی نیز ضرورت دارد.
 
کفرن تورام و وستون مک کنی 
 
تورام و مک کنی می‌توانند به خوبی در کنار یک‌دیگر بازی کنند. فردا خواهیم دید که آن‌ها باهم در ترکیب قرار می‌گیرند یا اینکه به عنوان بازیکن تعویضی به بازی گرفته‌می‌شوند. همان‌طور که قبلا هم گفته بودم، بازیکنان تعویضی به اندازه بازیکنانی که فیکس بازی می‌کنند، مهمند.

دوشان ولاهوویچ 

ولاهوویچ وضعیت خوبی دارد، از اولین روز فصل جاری اوضاع او به همین شکل است. او برای تیم ما یک رهبر مهم است. البته که او از بریس برابر جنوا بسیار خوشحال است، اما ذهنیت او در کل فصل همین‌گونه بوده‌است، حتی در بازی‌هایی که گل نمی‌زد. او همیشه در خدمت تیم است. 

سبک بازی لایپزیش 

انتظار دارم که حریف ما در بازی فردا، ما را در زمین خودمان پرس کند. بنابراین باید برای این اتفاق کاملا آماده باشیم. باید زمانی که توپ را در اختیار داریم خوب کار کنیم و زمانی که آن را از دست می‌دهیم نیز برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشیم. 

فرانسیسکو کونسیسائو 

کونسیسائو با اشتیاق زیادی به یوونتوس آمد و می‌خواهد تا جای ممکن بازی کند. انگیزه او یک مزیت بزرگ برای من است، چرا که می‌توانم روی بازیکنان زیادی حساب باز کنم. چیکو قطعا یک ارزش افزوده بزرگ برای ماست. 

برچسب ها
کد خبر : 15226
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار