20:09
0
کد خبر : 15101

مورایس: چشمان من چشمان حنانوف نیست

سرمربی سپاهان گفت: درست است که وحدت حنانوف در استقلال تاجیکستان بازی کرده و از آنها اطلاعات دارد اما چشمان حنانوف چشمان من نیست!

مورایس: چشمان من چشمان حنانوف نیست

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ژوزه مورایس در نشست خبری قبل از دیدار با استقلال تاجیکستان به خبرنگاران گفت: خوشحالم تعداد زیادی از اصحاب رسانه اینجا هستند؛ من را به یاد بازی الهلال و الاتحاد انداختید! 
مورایس ادامه داد: هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا، یک بازی خانگی مقابل تماشاگران خودمان داریم و انتظارمان از این سمابقه خانگی، کسب سه امتیاز است.
سرمربی سپاهان گفت: مسابقات در سطح خوبی برگزار می‌شود. همه تیم‌ها باکیفیت هستند و فناوری‌های پیشرفته به کار می‌رود؛ تنها مشکلی که داشتیم دسترسی به ویدیوی بازی‌ها و اطلاعات تیم استقلال تاجیکستان بود. 
سرمربی سپاهان ادامه داد: تاجیکستانی‌ها تیم ملی خوب و، بازیکنان خوبی دارند. بازیکنان لژیونر که در تیم ما هم حضور دارند؛ نمی‌توانم در مورد تیم حریف بگویم که چه کار خواهد کرد. این به به تمرکز تیم‌ها ربط دارد؛ فردا مشخص خواهد شد کدام تیم آماده‌تر است. 
مورایس در پایان در پاسخ به سوالی که آیا حنانوف اطلاعاتی در مورد استقلال تاجیکستان به شما داده است یا خیر گفت: بله ولی چشمان حنانوف چشمان من نیست!

برچسب ها
کد خبر : 15101
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار