04:08
0
کد خبر : 15367

نساجی ۱-۱ ملوان؛ تقسیم امتیازات در دربی پرحادثه شمال

نساجی مازندران نتوانست مقابل صدرنشین موقت لیگ به اولین برد فصل خود برسد.

نساجی ۱-۱ ملوان؛ تقسیم امتیازات در دربی پرحادثه شمال

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ نساجی و ملوان در هفته هفتم لیگ برتر رقابت حساس و نزدیکی را با یکدیگر برگزار کردند.

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران دو تیم ملوان و نساجی در ورزشگاه شهید وطنی به دیدار یکدیگر رفتند. یامگا بازیکن فرانسوی نساجی که با آسیب چشم رو به رو بوده است، باز هم روی گل نساجی تاثیر گذار بود. روی ضربه کرنر ارسالی در دقیقه 14، ضربه سر دقیق یامگا را به سمت دروازه ملوان باعث شد فرعباسی نتواند کامل توپ را مهار کند و دفع ناقص او توپ را زیر پای حامد پاکدل انداخت تا این مهاجم گل اول تیمش را بزند. همچنین در اواخر نیمه اول دیدار نساجی و ملوان مازیار زارع سرمربی ملوان در خصوص جایگاه هواداران ملوان در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر گلایه‌هایی داشت تا بازی دقایق زیادی متوقف شود. گویا راه ندادن همه هواداران ملوان به ورزشگاه باعث دلخوری سرمربی ملوان شده بود. این اعتراض باعث شد تا بازی حدود 12 دقیقه متوقف شود و بیژن حیدری 15 دقیقه برای نیمه اول وقت اضافه محاسبه کند.

در نیمه دوم این ملوان بود که نبض بازی را در اختیار گرفت و در دقیقه ۷۰ مسابقه، ارسال زیبای محمدعمری با ضربه سر تماشایی غندی پور به تیرک دروازه برخورد کرد و در برگشت امید نورافکن در ریباند توپ را به گل تبدیل کرد. در ادامه بازی، تلاش‌های دو تیم برای پیش افتادن و کسب سه امتیاز نتیجه نداد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

با این نتیجه ملوان ۱۴ امتیازی شد و موقتا به صدر جدول لیگ صعود کرد. نساجی هم با ۴ امتیاز، در رده پانزدهم قرار گرفته و همچنان در حسرت کسب اولین برد فصل خود است.

برچسب ها
کد خبر : 15367
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار