17:48
0
کد خبر : 15257

هانسی فلیک: بردیم اما من از شروع مسابقه راضی نیستم!

با وجود پیروزی ۵-۰ مقابل یانگ بویز، هانسی فلیک،‌ سرمربی بارسلونا، از عملکرد تیمش انتقاداتی دارد.

هانسی فلیک: بردیم اما من از شروع مسابقه راضی نیستم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دومین بازی بارسلونا در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا، با پیروزی 0-5 مقابل یانگ بویز سوئیس به پایان رسید. هانسی فلیک، سرمربی بارسلونا در مصاحبه پس از بازی راجع به عملکرد تیمش صحبت کرد. سرمربی آلمانی مشخصا از عملکرد شاگردانش در این مسابقه خانگی رضایت دارد. 

این که بازی را با تفاضل گل زیاد ببریم، اتفاق بسیار خوبی است زیرا واقعا مشخص نیست که با این فرمت جدید، در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد. در مورد عملکرد تیم هم نمی‌توانم به بازیکن خاصی اشاره کنم، ما یک تیم هستیم. رافینیا وقتی این گونه‌ می‌درخشد که هم‌تیمی‌هایش این گونه خوب بازی می‌کنند. 

بازگشت فرنکی دی یونگ 

در مورد بازگشت فرنکی دی یونگ هم باید بگویم که قصد داشتیم کمی به پدری استراحت بدهیم. با توجه به این که فرنکی تازه از مصدومیت برگشته، مطمئن نبودیم که آیا لازم است او را به بازی بفرستیم یا خیر. با این حال همه چیز خوب پیش رفت. در شروع بازی‌های خودمان باید بهتر کار کنیم و پاسکاری بیشتری انجام دهیم. در هر صورت با گذشت دقایق مسابقه، مدام بهتر می‌شویم.  

لازم نیست همیشه هجومی باشیم 

کاملا از عملکرد تیم رضایت دارم. باید به همین شکل کار خودمان را ادامه دهیم. کسب سه امتیازی اهمیت زیادی داشت. پس از گل اول، اعتماد به نفس خودمان را دوباره به دست آوردیم و همه چیز آسان‌تر شد. به مناسبت این پیروزی، بازیکنان دو روز استراحت خواهند کرد. 
خودتان می‌دانید که من عاشق بازی هجومی هستم اما به بازیکنان گفتم که در دقایق آخر بازی توپ را حفظ کنند و انرژی خودشان را نگه دارند. با توجه به نتیجه، توانستیم به لواندوفسکی و یامال استراحت بدهیم. 

دیدیم که لامین یامال پس از مطلع شدن از تعویض خودش، واکنشی نشان داد. نظر شما چیست؟

لامین دقایق زیادی بازی کرده است. با توجه به شرایط مسابقه، زمان خوبی برای بیرون کشیدن او از زمین بود. این که خودش دوست دارد در زمین بماند یا نه را ملاک قرار نمی‌دهم. فصل بسیار طولانی است و مصدومان زیادی داریم. وقتی آن‌ها برگردند، می‌توانیم به بازیکنان دیگر هم استراحت بدهیم.  

برچسب ها
کد خبر : 15257
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار