08:03
0
کد خبر : 15338

پورتو ۳-۳ منچستریونایتد؛ مگوایر تن هاخ را خجالت‌زده کرد!

منچستریونایتد با گل لحظه آخری از شکست مقابل پورتو در لیگ اروپا فرار کرد.

پورتو ۳-۳ منچستریونایتد؛ مگوایر تن هاخ را خجالت‌زده کرد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ منچستریونایتد و پورتو یکی از مسابقات جذاب هفته دوم لیگ اروپا را برگزار کردند.

منچستریونایتد که در این هفته با سه گل مغلوب تاتنهام شده بود و سرمربی خود را تحت فشار اخراج می‌دید، این مسابقه را بهتر آغاز کرد و با دو گل مارکوس رشفورد و راسموس هویلوند از پورتو میزبان پیش افتاد. این برتری اما تداوم چندانی نداشت و در همان نیمه اول، ساموئل اومورودیون و پپه روی ضعف خط دفاعی شیاطین سرخ بازی را به تساوی کشیدند.

این پایان شب سخت یونایتد نبود و در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم، اومورودیون با به ثمر رساندن دومین گل خود در مسابقه، کامبک پورتو را تکمیل کرد و این تیم را پیش انداخت. اوضاع منچستریونایتد با دومین اخراج پیاپی برونو فرناندز در این هفته پس از این گل سخت‌تر هم شد.

پس از عملکرد ضعیف زوج دلیخت و مارتینز در خط دفاعی یونایتد، تن هاخ تصمیم به حضور مگوایر و اوانز در زمین گرفت که این موضوع با انتقاد هواداران یونایتد همراه بود اما هری مگوایر که نقشی در برنامه‌های این فصل تن هاخ نداشته، در دقیقه ۱+۹۰ با ضربه سر خود روی ارسال دیدنی اریکسن، یک امتیاز را در شب سخت یونایتد به این تیم هدیه داد. با این نتیجه، منچستریونایتد با ۲ امتیاز در رده بیست و یکم قرار گرفت و پورتو یک امتیازی، به رده بیست و چهارم رفت. 

برچسب ها
کد خبر : 15338
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار