16:28
0
کد خبر : 15457

چالش بزرگ پرسپولیس با مصدومیت دو ستاره

اوستون اورونوف و محمدحسین کنعانی زادگان، جدی‌ترین بازیکنان مصدوم پرسپولیس در بازی با چادرملو بودند و حالا این تیم با مصدومیت دو ستاره تاثیرگذار خود روزهای سختی را در پیش خواهد داشت.

چالش بزرگ پرسپولیس با مصدومیت دو ستاره به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  بازی پرسپولیس با چادرملو در چمن ناهموار ورزشگاه تختی، مشکلاتی را برای این تیم به وجود آورد.

در حالی که اوستون اورونوف پس از پایان مصدومیت خود در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار گرفته بود، پیش از آغاز بازی و در حین گرم کردن برای سومین بار در این فصل دچار مصدومیت شد و بازی پرسپولیس با چادرملو را از دست داد. نکته نگران‌کننده برای پرسپولیس این است که این بازیکن با وجود مصدومیت زمینه‌ای، از یک ناحیه تازه مصدوم شده و با توجه به صحبت‌های پزشک باشگاه پرسپولیس، مصدومیت جدید وی ربطی به مصدومیت قبلی او ندارد. اورونوف که از فعال‌ترین بازیکنان یک سال اخیر آسیا بوده، با توجه به بلیت و قرار قبلی خود بدون انجام تست MRI به ازبکستان سفر کرده و معلوم نیست وی تا چه زمانی غایب خواهد بود. اورونوف در لیست تیم ملی ازبکستان برای دیدار با تیم ملی فوتبال کشورمان نیز قرار دارد اما خبرها حاکی از غیبت او در این مسابقه خواهد بود.



به جز اورونوف، محمدحسین کنعانی زادگان نیز در دیدار با چادرملو دچار مصدومیت شد و احتمال می‌رود به همین دلیل، اردوی تیم ملی را از دست بدهد. با توجه به تعویق دیدار پرسپولیس با ملوان، اولین بازی پرسپولیس پس از پایان وقفه بازی‌های ملی برابر تیم السد در لیگ نخبگان آسیا خواهد بود و احتمال غیبت وی در این دیدار وجود دارد.


برچسب ها
کد خبر : 15457
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار