04:06
0
کد خبر : 15428

یونیون برلین ۲-۱ دورتموند؛ روند سینوسی شاگردان نوری شاهین ادامه دارد

یونیون برلین در هفته ششم رقابت‌های بوندسلیگا با نتیجه ۲-۱ از سد میهمانش دورتموند گذشت.

یونیون برلین ۲-۱ دورتموند؛ روند سینوسی شاگردان نوری شاهین ادامه دارد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مصاف تیم‌های یونیون برلین و دورتموند در هفته ششم رقابت‌های بوندسلیگا، با برتری ۲-۱ تیم پایتخت نشین؛ یعنی یونیون به پایان رسید. دورتموند با این شکست همچنان ۱۰ امتیازی باقی ماند و به رتبه هفتم سقوط کرد. یونیون برلین نیز در ادامه نتایج خوبش با این برد یازده امتیازی شد و به رتبه ششم صعود کرد.

با وجود شروع بهتر شاگردان نوری شاهین در نیمه اول اما حملات جدی‌تری از سوی بازیکنان یونیون برلین شکل می‌گرفت و آنها روی چند ضربه ایستگاهی فرصت باز کردن دروازه دورتموند را داشتند. سرانجام در دقیقه ۲۶ بازی بود که خطای نیکو اشلوتبرک روی مهاجم تیم میزبان، یک ضربه پنالتی به سود یونیون برلین شکل گرفت و کوین ویت با ضربه محکم به سمت راست دروازه دورتموند حساب کار را ۱-۰ کرد.

بازی بعد از این گل کمی آرام شد و باوجود آنکه دورتموند مالک توپ و میدان بود، روی ریباند دفع ناقص مدافعان دورتموند، گل دوم یونیون با شلیک یوربه وارتسن به ثمر رسید و نیمه نخست با برتری دو گله میزبان پایان یافت.

شاگردان شاهین در نیمه دوم هرچه داشتند برای به تساوی کشیدن بازی به کار گرفتند و در دقیقه ۶۲ سرانجام یکی‌ از حملات آنها به بار نشست و جولین ریرسون مدافع راست آنها که به تازگی‌ قراردادش را هم با این تیم تمدید کرده،‌ توانست اختلاف را به حداقل برساند.

برچسب ها
کد خبر : 15428
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار