21:41
0
کد خبر : 10979

گائل کاکوتا، گزینه‌‌ آبی‌ها با رزومه قوی اما مصدومیت‌های سنگین!

اختصاصی/ استقلال در ادامه خریدهای امسالش در آستانه جذب یک مهاجم بین‌المللی از لیگ فرانسه است. ستاره‌ای که سابقه بازی در چلسی پرستاره را هم دارد.

گائل کاکوتا، گزینه‌‌ آبی‌ها با رزومه قوی اما مصدومیت‌های سنگین!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، گائل کاکوتا مهاجم ۳۳ ساله اهل کنگو مورد توجه باشگاه استقلال قرار گرفته است. نشریه «اکیپ» فرانسه در خبری نوشت: کاکوتا ملی‌پوش ۳۳ ساله کنگویی ممکن است تابستان امسال باشگاه آمیان و کشور فرانسه را به مقصد ایران ترک کند. باشگاه استقلال در حال مذاکره برای جلب رضایت این بازیکن است.

در ادامه گزارش این نشریه معتبر آمده: با وجود قراردادی که کاکوتا تا سال ۲۰۲۶ دارد اما به نظر جدایی‌اش از آمیان قطعی به نظر می‌رسد. نایب قهرمان لیگ برتر ایران که قبلا شیخ دیاباته بازیکن سابق بوردو را در سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ در اختیار داشت، قراردادی دوساله به مهاجم آمیان پیشنهاد داده است. گائل کاکوتا فصل گذشته در ۲۲ بازی برای آمیان در لیگ ۲ فرانسه ۶ گل زده و ۲ پاس گل داده است.

مهاجم مدنظر استقلال یک بازیکن با رزومه و باتجربه بالاست که سابقه بازی در باشگاه‌های مطرحی مثل لنس، رایووالکانو، دیپورتیو لاکرونیا، سویا، لازیو، فولام و چلسی را در کارنامه‌اش دارد. اما عملکرد او در فصل گذشته به خاطر مصدومیت‌های پیاپی که پشت سر گذاشت تحت تاثیر قرار گرفت. او ابتدا در ماه سپتامبر با مشکل تاندون آشیل مواجه شدو پس از آن به دلیل درد در مچ پا در فوریه و پس از آن نیز دردکشاله ران او را چند هفته از رقابت‌ها دور کرد. او البته با این وصف برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش هم دعوت شد و در رقابت‌های جام ملت‌های افریقا و مقدماتی جام جهانی برای کنگو بازی کرد. هرچند بازی رده‌بندی را به دلیل مصدومیت از دست داد. او با وجود آنکه بازیکن باکیفیتی است اما از سال ۲۰۲۲ تا الان ده مصدومیت مختلف را پشت‌سر گذاشته است که به نوعی می‌تواند یادآور وضعیت شیخ دیاباته باشد.

او که در پست شماره ۱۰ و وینگر بازی می‌کند اکنون مورد توجه استقلال قرار گرفته و باید دید آیا پیشنهاد دوساله آبی‌ها مورد موافقت قرار می‌گیرد یا نه؟ اینکه آمیان تمایل به جدایی دارد موضوع مهمی است که کار استقلال را برای رسیدن به هدفش راحت‌تر می‌کند.

برچسب ها
کد خبر : 10979
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار