18:53
0
کد خبر : 11072

انتقال عجیب؛ پدیده بارسلونا سر از الهلال درآورد!

باشگاه بارسلونا با پیوستن ویتور روکه به الهلال عربستان موافقت خواهد کرد!

انتقال عجیب؛ پدیده بارسلونا سر از الهلال درآورد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ویتور روکه که به عنوان یک پدیده به بارسلونا آمده بود، نتوانست زیر نظر ژاوی به یک بازیکن ثابت برای بارسلونا تبدیل شود.

به گزارش فابریزیو رومانو و به نقل از منابع کشور عربستان، ویتور روکه در لیست خرید تابستانی الهلال قرار دارد. مهاجم برزیلی باید در خصوص آینده‌اش تصمیم‌گیری کند و بارسلونا از فروش او استقبال خواهد کرد چرا که شرایط را برای جذب نیکو ویلیامز و دنی اولمو مساعدتر خواهد کرد. روزنامه اسپورت ساعتی پیش اعلام کرد مدیران بارسا با فروش این ‏ستاره برزیلی موافقت کرده‌اند اما چانه‌زنی با الهلال برای افزایش ‏مبلغ فروش او را ادامه می‌دهند. ‏

اسپورت می‌گوید یک هفته پیش اولین رسانه‌ای بود که خبر تمایل ‏الهلال برای جذب ویتور روکه را اعلام کرده بود و حالا می‌تواند تایید ‏کند که بارسا با این پیشنهاد موافقت کرده است. ‏روزنامه الریاضیه عربستان هم در شماره امروز خود موافقت بارسلونا ‏برای انتقال ویتور روکه به الهلال را اعلام کرد. ‏اسپورت می‌گوید پیش از این ارزش بازار ویتور روکه حدود 30 میلیون ‏یورو ارزیابی می‌شد ولی پیشنهاد الهلال به مراتب بالاتر از این است. ‏با اینحال مدیران باشگاه همچنان در حال چانه‌زنی هستند تا مبلغ ‏بیشتری از باشگاه عربستانی به دست بیاورند.

برچسب ها
کد خبر : 11072
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار