03:52
0
کد خبر : 14594

مورایس: دربی اصفهان جدابیت خاص خودش را دارد

سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از بازی تیمش در مقابل ذوب آهن اصفهان حاضر شد.

مورایس: دربی اصفهان جدابیت خاص خودش را دارد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ژوزه مورایس، سرمربی طلایی پوشان اصفهان پس از شکست سپاهان مقابل الوحدات اردن در لیگ قهرمانان آسیا ۲، در نشست خبری پیش از مسابقه مقابل ذوب‌آهن گفت:
 یک بازی جذاب داریم، دربی اصفهان زیبا است و هر ۲ تیم سعی می‌کنند، تیم خوبی داشته باشند؛ همیشه دربی اصفهان جذاب و بااحساس بوده است، به نظر من بازی و دربی جذابی خواهد بود.
 
از تیم ذوب آهن تشکر می‌کنم

باید از باشگاه ذوب‌آهن بابت امکانات و ورزشگاه که در اختیار ما گذاشتند، تشکر کنم، آرزو می‌کردم هر ۲ تیم برنده این بازی باشند؛ هواداران و کارکنان ذوب‌آهن را خیلی دوست دارم، سعی می‌کنم بازی‌های داخل فولادشهر را ببینم و همیشه استقبال گرمی از کارکنان باشگاه ذوب‌آهن دیده‌ام.

فوتبال غیرقابل‌پیش‌بینی است

همیشه کار می‌کنیم تا بازیکنان تأثیرگذار باشند، برخی مواقع ۲ شوت و ۲ گل زدیم؛ فوتبال، بازی غیرقابل‌پیش‌بینی است و در هر بازی متفاوت است، امیدوارم در بازی بعدی از موقعیت‌ها استفاده کنیم.
 
امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم
 
آرزو می‌کنم بازی خوبی برای هر ۲ تیم باشد، یک‌بار دیگر بابت هوادار فوت شده ملوان تسلیت می‌گویم، فوتبال برای شادابی و لذت کنار یکدیگر است و بازی باید لذت‌بخش باشد؛ باید احساساتمان را کنترل کنیم و خوشحال باشیم و لذت ببریم، درحالی‌که زنده هستیم، جشن بگیریم، متأسفم در بازی حضور داشتم که یک هوادار جان خود را از دست داد

برچسب ها
کد خبر : 14594
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار