08:06
0
کد خبر : 14620

رضا مهاجری: تماشاگران ما هواداران نجیبی هستند

سرمربی خیبر خرم‌آباد از تصمیم فدراسیون مبنی بر محرومیت هواداران این تیم در دیدار با تراکتور انتقاد کرد.

رضا مهاجری: تماشاگران ما هواداران نجیبی هستند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم خیبر خرم‌آباد در هفته پنجم لیگ برتر از تراکتور تبریز پذیرایی خواهد کرد.

رضا مهاجری سرمربی خیبر پیش از این جدال از روند خوب تیم خود و محرومیت تماشاگران خیبر برای این مسابقه گفت.

آمادگی خیبر برای بازی سخت

هفته پنجم مقابل تیم خوب و ریشه‌داری بازی داریم. همان‌طور که قبلاً صحبت کردیم، در هر بازی با تمام وجود و توان می‌رویم تا بجنگیم و خدا را شکر تا الان این اتفاق افتاده. بعضی از بازی‌ها زورمان نمی‌رسد ولی این خاطر جمعی را هواداران داشته باشند که تیم ما با تمام وجود بازی می‌کنند. تمریناتی که در بازی‌های گذشته انجام دادیم، باعث شد اینقدر خوب باشیم. در این بازی‌ها، بعضی از دقایق شاید شرایط به گونه‌ای بوده که عقب بیفتیم اما نشان دادیم پا پس نمی‌کشیم. فوتبال ما یک فوتبال هجومی و کم اشتباه است و باید تعادلی میان دفاع و حمله به وجود آوریم که غافل‌گیر نشویم. در هفته گذشته روی یک غفلت گل خوردیم ولی در شرایط سخت اهواز به بازی برگشتیم و اگر می‌شد سه امتیاز را می‌گرفتیم. ولی فوتبال زیبایی را اجرا کردیم و در فوتبال زیبا این اتفاق می‌افتد.

محرومیت هواداران از حضور در ورزشگاه 

من از سال گذشته آمدم و می‌خواهم در مورد تغییرات صحبت کنم. چقدر راحت خیلی چیزها نادیده گرفته می‌شود؛ روزی که در خیبر کارمان را شروع کردیم شاید از هر ۱۰ نفر شاید دو نفر درگیر خیبر بود، آرام آرام این تعداد زیاد شد و الان دارید لمس می‌کنید در جامعه از هر ۱۰ نفر هشت و ۹ نفر ذهنشان درگیر خیبر است. مدیریت باشگاه کارش را در حوزه فرهنگی دارد انجام می‌دهد، هدفمان از برگزاری لیگ این نیست که یک تیم ببرد و قهرمان شود، در کنار آن اهداف دیگری داریم. یک جو خوبی در شهر راه افتاده است.

الان ما را ۱۰۰ درصد محروم کردند. ما از کمیته انضباطی یا استیناف یا هر نهادی می‌خواهیم که حداقل به جوانب کار نگاه کنند و در نظر بگیرند. ما ظرفیت ۱۰ تا ۱۲ هزار تماشاگر داریم، آیا این ۱۲ هزار نفر بطری داخل زمین پرتاب کردند؟ چند نفر بودند. شما که دوربین چهره‌نگاری دارید این تماشاگرها را از آمدن به ورزشگاه مدتی تعلیق کنید نه اینکه یک جو بزرگ هواداری را محروم کنید، مردم این شهر به ورزشگاه می‌آیند و علاقه‌مند شدند و پیگیر هستند. دو تیم پرطرفدار و با رزومه سپاهان و ذوب آهن به خرم آباد آمدند و راضی بودند. چه مشکلی پیش آمد؟ بنده در خیلی از جاهای ایران کار کردم و معتقدم که تماشاگران ما یکی از نجیب‌ترین تماشاگران ایران هستند.

برچسب ها
کد خبر : 14620
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار