04:52
0
کد خبر : 14674

منچسترسیتی ۲-۲ آرسنال؛ این بازی از ذهن هیچکس پاک نمی‌شود

در یک تقابل کلاسیک و دیدنی، تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال از هفته پنجم لیگ برتر انگلیس به تساوی رسیدند.

منچسترسیتی ۲-۲ آرسنال؛ این بازی از ذهن هیچکس پاک نمی‌شود

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یکی از جذاب‌ترین مسابقات تاریخ لیگ برتر انگلیس امروز و در هفته پنجم لیگ برتر بین آرسنال و منچسترسیتی برگزار شد.

دیدار دو مدعی اصلی قهرمانی، بار بازی بهتر و روان سیتی آغاز شد و در دقیقه ۹، ارلینگ هالند روی پاس دیدنی ساوینیو با به ثمر رساندن صدمین گل خود برای سیتی، دروازه تیم آرسنال را باز کرد. در حالی که بازی دو تیم با تک گل ارلینگ هالند به سود سیتی در جریان بود، خطای سنگین و خشن توماس پارتی روی رودری، ستاره اصلی خط میانی سیتی جریان بازی را تغییر داد. یک دقیقه بعد، ریکاردو کالافیوری مدافع ایتالیایی آرسنال، با یک شوت دیدنی بازی را به تساوی کشید.

این اما پایان اتفاقات نیمه اول نبود و در دقیقه ۱+۴۵، گابریل ماگالاییش با یک ضربه سر، آرسنال را پیش انداخت. چند دقیقه بعد اما روی یک صحنه بحث‌برانگیز، لئاندرو تروسار از داور کارت قرمز گرفت تا آرسنال با ۱۰ نفر نیمه دوم را آغاز کند.

نیمه دوم با دفاع مطلق آرسنال و برتری سیتی در توپ و میدان همراه بود و بازی مثل نیمه نخست، با تنش زیادی دنبال شد. دفاع فوق‌العاده آرسنال و واکنش‌های داوید رایا، مانع گلزنی سیتی شد تا اینکه در دقیقه ۸+۹۰، جان استونز روی شلوغی دروازه آرسنال گل تساوی را به ثمر رساند و این بازی دیدنی و به یاد ماندنی، با تساوی دو بر دو به اتمام رسید.

با این نتیجه منچسترسیتی با ۱۳ امتیاز به صدر جدول لیگ برگشت و آرسنال ۱۱ امتیازی، پایین‌تر از لیورپول و استون ویلا در رده چهارم قرار گرفت.

برچسب ها
کد خبر : 14674
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار