05:45
0
کد خبر : 14685

اسکوچیچ: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم

دراگان اسکوچیچ سرمربی تراکتور در خصوص پیروزی تیمش برابر خیبر خرم‌آباد صحبت کرد.

اسکوچیچ: هفته سختی را پشت سر گذاشتیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تراکتور با پیروزی دو بر یک مقابل خیبر خرم‌آباد به رده دوم لیگ برتر صعود کرد.

دراگان اسکوچیچ سرمربی تراکتور در پایان بازی رویکردهای تاکتیکی تیم خود در این مسابقه که منجر به پیروزی‌ پرشورها شد را توضیح داد.

برد سخت مقابل خیبر

این پیروزی را به شاگردانم تبریک می‌گویم. هفته بسیار سخت و فشرده‌ای بعد از بازی آسیایی داشتیم. امروز مقابل حریف گردن کلفتی بازی کردیم و خیبر تیم خوبی بود. به مربی این تیم بابت ساختن چنین تیم قدرتمند و پویا تبریک می‌گویم.  تراکتور امروز با سیستم هفته گذشته بازی کرد. اضافه شدن قنبری به خط هافبک خیبر و توپ ‌گیری او، باعث شد کنترل بازی را برای دقایقی در نیمه اول از دست بدهیم. ما در نیمه دوم تغییر سیستم داده و با چهار هافبک کنترل بازی را در دست گرفتیم و بدین شکل به پیروزی دست یافتیم. پیروزی ارزشمندی کسب کردیم. هفته سختی داشتیم. پروازهای متعددی را پشت سر گذاشتیم و خوشبختانه مقابل تیم پویا و سختکوشی پیروز شدیم. زمین مسابقه کیفیت لازم را نداشت و کار را برای بازی‌سازی از عقب زمین سخت می‌کرد و ناچار بودیم ساده و کم ریسک بازی کنیم.

ما هفته سختی را پشت سر گذاشتیم و تیم در نیمه اول مشکل داشت که با تغییرات در بین دو نیمه، جریان بازی را عوض کردیم. ما در مقابل پرسپولیس استحقاق سه امتیاز و در مقابل ذوب آهن هم استحقاق حداقل تساوی را داشتیم. فوتبال همین است. پیروزی ما از روی خوش شانسی نبود، بلکه با تغییراتی که دادیم، بازی به نفع ما تمام شد. گاهی در زندگی استحقاق بعضی چیزها را داریم، ولی الزاماً به آن دست نمی‌یابیم. خیبر تیم پر انرژی و رقابت‌جو بود. می‌دانستیم مقابل حریف سرسختی بازی داریم.

قضاوت تیم داوری 

نظری ندارم و به آنان خسته نباشید می‌گویم. هر کسی وظیفه خودش را دارد و داوران نیز به دنبال رعایت عدالت هستند. امروز همه چیز خوب بود. اگر بخواهیم در خصوص پنالتی‌های لیگ‌برتر صحبت کنیم، پنالتی‌های عجیب‌تری دیده‌ایم که موضوع آن طولانی است. من در صحنه پنالتی اول قبل از اعلام کمک داور ویدیویی، خودم گفتم که پنالتی است.

برچسب ها
کد خبر : 14685
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار