06:25
0
کد خبر : 14689

آرتتا: ۵۶ دقیقه بازی با ۱۰ نفر در اتحاد معجزه است

میکل آرتتا در پایان دیدار حساس و تماشایی تیمش با منچسترسیتی، آرسنال را تحسین کرد.

آرتتا: ۵۶ دقیقه بازی با ۱۰ نفر در اتحاد معجزه است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ آرسنال در هفته پنجم لیگ برتر با وجود ۱۰ نفره بودن، تا لحظات پایانی بازی از منچسترسیتی پیش بود و در آخرین ثانیه‌ها پیروزی ارزشمند خارج از خانه را از دست داد.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال در پایان بازی با اعتراض به داوری مسابقه و اخراج عجیب لئاندرو تروسار، عملکرد تیمش را تحسین کرد.

اخراج تروسار و تغییر روند بازی 

واضح است که وقتی آن تصمیم را گرفتند، چه اتفاقی افتاد؛ اما شایستگی نظر دادن مرا ندارد. نمی‌خواهم چیز دیگری را خارج از زمین خراب کنم. همه چیز بسیار واضح است؛ نیازی نیست من درباره‌اش صحبت کنم. فکر می‌کنم کارت قرمز خیلی روشن و واضح است و همچنین بسیار واضح است که افراد چه نظری دارند. بعد از اتفاقی که رخ داد، ۲-۱ پیش افتادیم. آن داستان دیگری بود و من ترجیح می‌دهم درباره آن (کارت قرمز لیاندرو تروسار) نظری ندهم. وظیفه من این نیست که اینجا درباره اتفاقاتی که رخ داد قضاوت کنم. وظیفه من این است که در یکی از دشوارترین محیط‌های فوتبال، برای ۵۵ دقیقه دوام بیاورم و تلاش کنم کارهایی انجام دهم تا نجات پیدا کنیم.

بقیه‌اش وظیفه من نیست، اما این موضوع در پنج بازی، دو بار اتفاق افتاده که دیدنش در بهترین لیگ، یعنی لیگ برتر، بسیار نگران‌کننده است. (کارت قرمز) شرایط را غیرممکن می‌کند. بازی کردن با ۱۱ نفر خیلی سخت است، با ۱۰ نفر تقریباً کار غیرممکن می‌شود. وقتی ده نفره شوید، باید مدام از محوطه شش قدم خود دفاع کنید.

عملکرد آرسنال در طول مسابقه 

من به تیمم بسیار افتخار می‌کنم. ما بازی را در شرایط سختی انجام دادیم؛ مقابل بهترین تیم جهان قرار گرفته بودیم. ۵۶ دقیقه بازی کردن با ۱۰ نفر در اتحاد، یک معجزه است. کاری که ما انجام دادیم، باور نکردنی است.

برچسب ها
کد خبر : 14689
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار