08:12
0
کد خبر : 14695

خشم هواداران اینتر از اینزاگی؛ چرا به طارمی فرصت ندادید؟

تصمیمات بحث‌برانگیز سیمونه اینزاگی در دیدار اینتر و میلان، با واکنش هواداران این تیم روبرو شده است.

خشم هواداران اینتر از اینزاگی؛ چرا به طارمی فرصت ندادید؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اولین شکست فصل اینتر در تقابل با رقیب همشهری یعنی میلان رقم خورد.

اینتر در شرایطی این مسابقه حساس را واگذار کرد که برخلاف انتظارات، مهدی طارمی پس از ۹۰ دقیقه حضور در دیدار با منچسترسیتی و عملکرد قابل‌قبول، فرصت بازی در این مسابقه را پیدا نکرد و این تصمیم، با واکنش هواداران اینتر و برخی کارشناسان همراه شده است.

سیاوش فلاحی، روزنامه‌نگار ایرانی‌الاصل مشهور حوزه لیگ ایتالیا که در این کشور شهرت زیادی دارد در این خصوص نوشته: «نه تنها تعویض‌های اینزاگی اشتباه بودند، بلکه تعویض‌های او خیلی زود صورت گرفتند و این فرصت واکنش او به گل میلان با حضور طارمی یا آرناتوویچ را گرفت. من متوجه تقسیم انرژی پس از بازی با سیتی می‌شوم اما هاکان و دامفریز می‌توانستند و باید بیش‌تر بازی می‌کردند. برنامه برای چرخش در ترکیب هرچه بود، نمی‌تواند بهانه‌ای برای کسب یک امتیاز مقابل مونزا و سیتی و شکست مقابل میلان باشد.»

یکی از هواداران اینتر ضمن انتقاد به حضور اصلانی در زمین نوشت: «متعجبم که چرا طارمی با توجه به روند بدی که اخیرا مارتینز داشته در زمین حضور پیدا نکرد.»

یکی دیگر از هواداران اینتر نیز اینزاگی را مقصر اصلی این شکست معرفی کرده است: «اینزاگی با تعویض‌های عجیب و غریب خود دلیل اصلی این شکست است؛ حضور اصلانی و دارمیان به عنوان بازیکن تعویضی هیچ توجیهی ندارد و طارمی با توجه به اینکه در پاس‌های کوتاه رو به جلو عالی کار می‌کند باید در زمین قرار می‌گرفت. با توجه به سرعت تورام در ضدحملات، این موضوع می‌توانست دفاع میلان را آزار دهد. تعویض هاکان هم اشتباه بود؛ اینزاگی خط هافبک تیم را در این بازی نابود کرد.»

برچسب ها
کد خبر : 14695
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار