21:57
0
کد خبر : 14720

جنجال برناردو سیلوا؛ آرسنال برای پیروزی به زمین‌ نمی‌آید!

هافبک پرتغالی منچسترسیتی پس از دیدار این تیم با آرسنال از رویکرد توپچی‌ها انتقاد کرد.

جنجال برناردو سیلوا؛ آرسنال برای پیروزی به زمین‌ نمی‌آید!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ جنجال‌های دیدار حساس روز گذشته تیم‌های منچسترسیتی و آرسنال تمامی ندارد.

منچسترسیتی در شش فصل اخیر لیگ، رقابتی جذاب و نزدیک با لیورپول داشت و تقابل‌های پپ و کلوپ، از حیث تاکتیکی و فنی از بزرگ‌ترین جدال‌های تاریخ لیگ برتر انگلیس محسوب می‌شدند. حالا به نظر می‌رسد که در فصول اخیر، جای لیورپول را آرسنال پر کرده و باید شاهد رقابت بین سیتی و آرسنال برای کسب عنوان قهرمانی در فصول آتی نیز باشیم. با این حال برناردو سیلوا، ستاره پرتغالی خط میانی سیتی چنین عقیده‌ای ندارد و به شدت از رویکرد آرسنال در بازی روز یکشنبه انتقاد کرده است.

سیلوا پس از پایان بازی در خصوص تفاوت آرسنال و لیورپول گفت: «همه چیز از همان ابتدای بازی مشخص بود. رودری فقط در ده دقیقه دو بار سرنگون و سپس مصدوم شد. بعد از اینکه داور کاپیتان ما (کایل واکر) را صدا کرد و او نتوانست به جایگاهش بازگردد، گل اول را دریافت کردیم. گل دوم هم به دلیل اشتباه داور در مدیریت خطاهای آرسنال بود. تیم مقابل تا جایی که داور اجازه می‌داد، بازی فیزیکی انجام داد. با این شرایط، ما به سختی توانستیم به تساوی برسیم. البته از این نتیجه راضی نیستیم، اما از تلاش تیم راضی هستم.

ما همیشه برای بردن به زمین می‌رویم. شاید به این دلیل که لیورپول در لیگ برتر قهرمان شده بود، اما آرسنال نه. در آن زمان، لیورپول لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده بود، در حالی که آرسنال قهرمانی نداشت. لیورپول همیشه مقابل ما بدون ترس قرار می‌گرفت و تلاش می‌کرد پیروز شود. بنابراین، از این نگاه، رقابتی که با ما آرسنال داریم شبیه به رقابت با لیورپول نیست. بله، شاید بتوان گفت که ما در یک رقابت جدید قرار داریم.»

پیش از این جان استونز نیز به شدت از رویکرد آرسنال در مسابقه انتقاد کرده بود اما پپ گواردیولا، عملکرد آرسنال را قابل احترام دانست.

برچسب ها
کد خبر : 14720
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار