23:54
2
کد خبر : 14725

روزهای سخت حسینی پیش از شکستن طلسم شهرآورد

اختصاصی/ سیدحسین حسینی که تاکنون در لیگ برتر مقابل پرسپولیس به پیروزی نرسیده، روزهای خوبی را در این فصل پشت سر نمی‌گذارد و به دنبال جبران این عملکرد در شهرآورد خواهد بود‌.

روزهای سخت حسینی پیش از شکستن طلسم شهرآورد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ استقلال شروع خوبی در فصل جدید رقابت‌های باشگاهی نداشته و در کنار کسب ۵ امتیاز در ۴ مسابقه، آنچه بیش از پیش به چشم آمده، ناکامی آبی‌ها در فاز دفاعی است.

خط دفاعی فصل گذشته، در لیگ بیست‌وچهارم روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و بازخوانی آمار و ارقام استقلالی‌ها در فصل جدید لیگ برتر نشان می‌دهد که شاگردان جواد نکونام در ۴ دیدار، ۶ گل دریافت کرده‌اند؛ آن‌هم در حالی‌که در مجموع فصل گذشته و در طول ۳۰ دیدار فقط ۱۳ بار دروازه استقلال باز شده بود و در ۴ بازی ابتدایی لیگ هم تنها ۱ گل دریافت کردند.

آبی‌ها در فصل حاضر از نرخ میانگین گل خورده ۰.۴۳ در هر مسابقه به ۱.۵ گل خورده در هر بازی رسیده‌اند و عدد صفر در مقابل شمار کلین‌شیت‌های حسین حسینی کاپیتان استقلال در فصل جدید خودنمایی می‌کند؛ دروازه‌بان باتجربه‌ای که در طول ۳ فصل اخیر، ۲ بار عنوان برترین دروازه‌بان فصل را از آن خود کرده اما شرایط در لیگ بیست‌وچهارم مطابق انتظارش پیش نمی‌رود. 

دروازه‌بان شماره یک استقلال که پیش از فصل جدید در آستانه جدایی از جمع آبی‌پوشان بود، در حالی در این تیم باقی مانده که روزهای خوبی را در استقلال پشت سر نمی‌گذارد و می‌توان گفت تا به اینجا فصل حاضر، بدترین فصل فوتبالی سیدحسین در استقلال است.

سید آبی‌ها در فصل جدید یک‌بار در لیگ نخبگان آسیا به میدان رفته و توانسته کلین‌شیت کند اما در ۴ بازی دیگر در لیگ برتر، آمار او ناامیدکننده بوده است؛ به‌طوری‌که ۶ بار دروازه حسینی باز شده است که اصلاً آمار جالبی برای یک گلر در سطح ملی نیست.

بازخوانی آمار و ارقام حسینی در دوره حضورش در لیگ برتر نشان می‌دهد که این دروازه‌بان باتجربه و کاپیتان اول استقلال، در حال گذراندن ضعیف‌ترین فصل دوران فوتبالی خود است؛ چرا که او پیشتر فقط در لیگ‌های چهاردهم و پانزدهم و در دوره حضورش در ملوان در ۴ بازی ابتدایی بیش از ۴ گل دریافت کرده بود و هیج‌گاه در دوران حضورش در استقلال در ۴ مسابقه ابتدایی در یک فصل، بیشتر از ۴ بار دروازه‌اش باز نشده بود.

حسینی سابقه ۸ فصل حضور در ترکیب استقلال در لیگ برتر را دارد که در طول این ۸ فصل، ضعیف‌ترین شروع او در لیگ نوزدهم رقم خورده است؛ جایی‌که در طول ۴ مسابقه نخست لیگ برتر، هیچ کلین‌شیتی نکرد و ۴ بار هم دروازه‌اش باز شد. 

حالا در فصل جاری، آماری ضعیف‌تر از لیگ نوزدهم ثبت شده و دروازه‌بان شماره یک استقلال ۶ گل در ۴ مسابقه دریافت کرده و ناکام در ثبت کلین‌شیت بوده است. گفتنی است حسینی یک‌بار در لیگ چهاردهم و در دوره حضورش در ملوان، در ۴ بازی ابتدایی ۵ گل دریافت کرد و نتوانست کلین‌شیت کند اما آمار فصل جاری دروازه‌بان استقلال، از رکورد منفی او در لیگ چهاردهم هم ضعیف‌تر بوده تا بدترین فصل فوتبالی حسین حسینی در حال سپری‌شدن باشد. 

سید حسین حسینی چهارشنبه شب، سیزدهمین حضور خود را در شهرآورد پایتخت تجربه می‌کند. کاپیتان آبی‌ها تا به اینجای لیگ موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود نشده و هواداران استقلال به استارت کلین‌شیت‌های او از شهرآورد صد و چهارم امیدوارند. با این حال حسینی کارنامه چندان درخشانی در تاریخ تقابل‌های قبلی مقابل پرسپولیس ندارد و استقلال با حضور او تاکنون موفق به شکست رقیب سنتی خود در اوقات قانونی مسابقه نشده است.

شماره یک آبی‌پوشان در ۱۲ تجربه قبلی دربی، ۱۳ مرتبه دروازه خود را باز شده دیده و تنها در ۳ مسابقه موفق به ثبت کلین شده است. با این وجود باید منتظر ماند و دید که در شهرآورد پیش‌رو آبی‌ها بالاخره با حضور حسینی موفق به شکست پرسپولیس می‌شوند یا اینکه عدد صفر در مقابل تعداد پیروزی او در دربی خواهد ماند.

برچسب ها
کد خبر : 14725
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

با افتخار استقلالیم - 15 روز پیش

حسینی عقاب آسیا
1 2
کاربر میهمان

جمشید دهقانی - 15 روز پیش

سیدحسین حسینی یکی ازگلرهای خوب لیگ برتروتیم استقلال است اگه حاشیه های استقلال جمع شودوکادرفنی وبازیکنان باهم یکدل وهماهنگ شوند نتیجه بهتری میگیرندوحسینی هم بهترکارمیکند
0 0
پربازدیدترین اخبار