18:39
0
کد خبر : 14818

بازسازی ورزشگاه آزادی تا آخر پاییز به اتمام می‌رسد؟

مدیر ورزشگاه آزادی با اشاره به اتمام کار نصب صندلی های سکوی ضلع غربی طبقه دوم آزادی گفت: برای بازسازی ورزشگاه آزادی تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه تزریق شده و تلاش بر این است که تا آخر آذرماه کار بازسازی به پایان برسد.

بازسازی ورزشگاه آزادی تا آخر پاییز به اتمام می‌رسد؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر و به نقل از ایسنا، مهدی نصیبی درباره آخرین وضعیت روند بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: کار نصب صندلی‌های سکوی ضلع غربی طبقه دوم ورزشگاه آزادی به پایان رسید و نزدیک به ۱۶ هزار صندلی جدید در زون‌های بازسازی شده طبقه دوم ورزشگاه نصب شد.

مدیر ورزشگاه آزادی ادمه داد: در مرحله نخست بازسازی ورزشگاه آزادی ۲۲ زون برای مقاوم سازی و استانداردسازی در نظر گرفته شده بود که تاکنون ۱۱ زون، شامل زون های ۱ تا ۵ و ۳۱ تا ۳۶ بازسازی شده است.

نصیبی در پاسخ به این پرسش که در مرحله بعد چه قسمت‌هایی از آزادی بازسازی خواهد شد هم گفت: پشت دروازه و ضلع جنوبی ورزشگاه در دستور کار قرار دارد که بزودی بازسازی این قسمت‌ها را هم آغاز خواهیم کرد.

او در پاسخ به این سوال که تا به امروز چه میزان اعتبار برای بازسازی آزادی تزریق شده است؟ تصریح کرد: از ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که برای بازسازی ورزشگاه آزادی پیش‌بینی شده تاکنون ۶۰۰ میلیارد تومان بودجه تزریق شده که امیدوارم در ادامه روند بازسازی، مابقی اعتبارات نیز تخصیص داده شود.

نصیبی در پایان گفت: علاوه بر بازسازی سکوهای تماشاگران، بازسازی کامل جایگاه ویژه خبرنگاران، VIP و CIP، تونل ورودی و خروجی مجزای خبرنگاران و... هم در دستور کار قرار دارد.

برچسب ها
کد خبر : 14818
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار