05:52
0
کد خبر : 14880

گاریدو: مهار رضائیان از نکات کلیدی بازی بود، می‌توانستیم بازنده این بازی باشیم!

سرمربی پرسپولیس درباره اولین حضور خود در شهرآورد تهران و پیروزی مقابل استقلال صحبت کرد.

گاریدو: مهار رضائیان از نکات کلیدی بازی بود، می‌توانستیم بازنده این بازی باشیم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پرسپولیس در اولین تجربه خوان کارلوس گاریدو در شهرآورد تهران با یک گل استقلال را شکست داد.

او که پانزدهمین سرمربی پرسپولیس در شهرآورد است، پس از سومین برد خود روی نیمکت سرخپوشان، در خصوص اهمیت این برد و بازی تیمش در این مسابقه حساس صحبت کرد.

پیروزی در بازی با یک گل اختلاف 

در تمام دنیا، نتیجه را تحلیل می‌کنند. یک صحنه می‌تواند نظر همه افراد را تغییر بدهد و شرایط را عوض کند. عملکرد سرمربی همیشه به نتایج وابستگی دارد و با نتیجه‌های که به دست می‌آید، کارنامه او قضاوت می‌شود. با شناختی که از فوتبال دارم، امروز باید از همه چیز لذت ببریم چون تمام کارهای‌مان درست از آب درآمد. تنها به دلیل یک حرکت نتیجه تغییر می‌کرد، ولی کاری که ما می‌خواستیم همین بود. باید بدانیم این فوتبال است. همه ما خیلی خوشحال هستیم. باید به تیم پرسپولیس تبریک بگویم زیرا که بازی خوبی انجام دادند. نتیجه شاید با همین بازی می‌توانست با یک حرکت تغییر کند. می‌توانستیم صفر-صفر کنیم یا یک بر صفر ببازیم؛ کار همان کار است و انتخاب های سرمربی نیز همین انتخاب‌ها است. بازی امروز را بردیم زیرا که تمام بازیکنان ما خوب بودند و بهتر بازی کردیم با اینکه سختی بازی را می‌دانستند و به سختی‌هایی که استقلال به ما وارد کرد، فائق آمدند.

عملکرد بازیکنان در زمین 

تمام بازیکنانم از نظر تاکتیکی خیلی خوب بودند و تمام وظایف خودشان را انجام دادند. می‌توانیم نام برخی بازیکنان را برجسته کنیم ولی همه خوب بودند. تمام این بازیکنان کارهایی که باید انجام می‌دادند را انجام دادند. کنترل بازی را کم‌کم در دست گرفتیم. لحظاتی در بازی بودند که ما این حس را داشتیم که می‌توانستیم ببریم ولی همیشه استقلال شما را تهدید می‌کند. بازی برابر بود، خیلی سخت است فوتبال بازی کنید زیرا که فشار زیادی وجود دارد؛ با این حال ما توانستیم فوتبال خودمان را بازی کردیم. ۳ امتیازی بازی را کسب کردیم. بازی خاصی را برنده شدیم و اینکه طرفداران از نتیجه این بازی قطعا خوشحال هستند. به تمامی تیم تبریک می‌گویند که با نظم کار می‌کنند. در تمامی روزها سخت در حال تلاش هستند و به همین دلیل اعتماد به نفس بالایی دارند. در تیم رقابت وجود دارد و کسانی که بهتر هستند در زمین بازی می‌کنند.

ترکیب تیم پرسپولیس 

سرمربی انتخاب می‌کند که چه کسی بازی کند. وقتی به من می‌گویند که از چه بازیکنی استفاده کن،‌ من نمی‌توانم این کار را انجام دهم. زمان زیادی در فوتبال هستم و تجارب زیادی دارم. من خیلی حرفه‌ای و صادق هستم و می‌خواهم بهترینِ خودم باشم و کسانی را در ترکیب به میدان می‌فرستم که آماده‌تر و بهتر باشند.

کتترل عناصر تهاجمی استقلال خصوصا رامین رضاییان

این یکی از نکات کلیدی بازی بود. لازم بود که تحلیل کنیم و ببینیم چگونه می‌خواهند کار کنند. تحلیل تاکتیکی وجود دارد. بازیکنان باید بدانند که مشکلی که در بازی پیش می‌آید چگونه آن را حل کنند.

استقلال یک رقیب سخت

رقابت سختی است. در داخل فوتبال جزئیات کوچک تاثیرگذار هستند. یکی از حرکت‌های استقلال ممکن بود گل شود و همه چیز تغییر پیدا کند. نکونام مثل‌ بنده می‌داند فوتبال یعنی چه، برخی مواقع تحلیل دقیقی نیست و اگر ببرد خوب است و اگر ببازد بد است اما من بازی را تحلیل می‌کنم، بازی سختی بود. ما استحقاق برد را داشتیم

برچسب ها
کد خبر : 14880
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار