21:50
0
کد خبر : 14943

آلونسو پیش از جدال با بایرن: این سخت‌ترین بازی فصل است

ژابی آلونسو پس از نمایش خوب در فصل گذشته مقابل بایرن مونیخ، فردا به مصاف تیم ونسان کمپانی می‌رود.

آلونسو پیش از جدال با بایرن: این سخت‌ترین بازی فصل است

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ یکی از مهم‌ترین مسابقات فصل بوندسلیگا روز شنبه در ورزشگاه آلیانتس بین بایر لورکوزن و بایرن مونیخ برگزار می‌شود.

ژابی آلونسو بازیکن سابق بایرن که روی نیمکت لورکوزن در دو بازی فصل گذشته موفق به ثبت یک برد و یک تساوی برابر بایرن شده بود، در نشست خبری پیش از مسابقه از این دیدار صحبت کرد.

تقابل با بایرن آماده کمپانی

یک بازی بزرگ در انتظار ماست. بازی در آلیانز آرنا مقابل بایرن مونیخ احتمالاً سخت‌ترین بازی فصل بوندسلیگا خواهد بود. مشتاقانه منتظر این بازی هستیم. آماده‌ایم تا در آلیانز آرنا یک نمایش عالی به اجرا بگذاریم. فردا چالش بزرگی در پیش داریم. کمپانی تأثیر مثبتی در بایرن ایجاد کرده است. آن‌ها فصل را به خوبی آغاز کرده‌اند و انرژی و کیفیت بالایی از خود نشان داده‌اند و حالا چالش بزرگی برای ما هستند.

چالش لورکوزن در این بازی

ما باید منجسم بمانیم. باید این را بدانیم که بهترین راه این است که همگی در کنار هم و به عنوان یک تیم دفاع کنیم. ایده مشخصی برای این بازی داریم و نباید خیلی به حریف ساده بگیریم. نباید اجازه دهیم که فاصله زیادی بین خطوط ایجاد شود تا حریف از آنها استفاده کند. می‌دانیم که می‌خواهیم چطور بازی کنیم و با تمام وجود در زمین حاضر خواهیم شد.

برچسب ها
کد خبر : 14943
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار