02:44
0
کد خبر : 14962

فراخوان آتشین هواداران اتلتیکو برای توهین به وینیسیوس؛ این‌گونه شناسایی نمی‌شویم + عکس

به احتمال بسیار فراوان روز یکشنبه باز هم شاهد جنجال‌های زیاد دربی شهر مادرید خواهیم بود.

فراخوان آتشین هواداران اتلتیکو برای توهین به وینیسیوس؛ این‌گونه شناسایی نمی‌شویم + عکس

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ هواداران باشگاه اتلتیکو مادرید برای توهین نژادی به وینیسیوس جونیور، با ماسک به ورزشگاه سیویتاس متروپولیتانو خواهند آمد.
به گزارش اسپورت، در آستانه دربی مادرید، برخی از هواداران اتلتیکو مادرید در شبکه‌های اجتماعی فراخوان داده‌اند تا با پوشیدن ماسک، به ورزشگاه بیایند و از این طریق، بدون نگرانی از شناسایی، به وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال مادرید، توهین کنند.

به دنبال این فراخوان، هشتگ #MetropolitanoConMascarilla در شبکه‌های اجتماعی در حال گسترش است. هواداران و فن‌پیج‌های اتلتیکو مادرید با زدن این هشتگ، همدیگر را برای انجام اقدامات نژادپرستانه علیه وینی جونیور، تشویق می‌کنند.

این حرکت نژادپرستانه و تحریک‌آمیز، واکنش‌های شدیدی را در پی داشته است. هواداران رئال مادرید و بسیاری از فعالان اجتماعی، این اقدام را محکوم کرده و خواستار برخورد جدی مسئولان با این افراد شده‌اند. نهادهای ورزشی و قانونی نیز تحت فشار هستند تا تدابیری اتخاذ کنند که از تکرار چنین حوادثی جلوگیری شود.

افزایش جنجال‌های دربی مادرید در فصل‌های اخیر 

درگیری‌های بین هواداران دو تیم مادریدی سابقه طولانی دارد، اما توهین‌های نژادپرستانه به وینیسیوس در چند فصل اخیر شدت گرفته است. این بازیکن بارها از این رفتارها شکایت کرده و خواستار برخورد جدی با نژادپرستی در فوتبال شده است.

در فصل گذشته، گروهی از هواداران متعصب اتلتیکو مادرید به دلیل توهین‌های نژادپرستانه به یک دختر خردسال که پیراهن وینیسیوس را بر تن داشت، تحت پیگرد قانونی قرار گرفتند. چند ماه بعد، پیش از بازی بین اتلتیکو و اینتر میلان، برخی از هواداران با خواندن شعار آله آله، وینیسیوس شامپانزه به این بازیکن توهین کردند که خود وینیسیوس نیز این موضوع را مستقیماً به یوفا گزارش کرد.

با این حال، شدیدترین اقدام قبل از دربی دو فصل پیش رخ داد، زمانی که عده‌ای از هواداران متعصب، یک مانکن آویزان شده از وینیسیوس را روی پل یکی از مناطق مادرید نصب کردند. این اتفاق توسط خود باشگاه اتلتیکو مادرید نیز محکوم شد و چهار نفر به خاطر این عمل مجرم شناخته شدند.

برچسب ها
کد خبر : 14962
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار