04:57
1
کد خبر : 15142

پرسپولیس ۱-۱ پاختاکور ازبکستان؛ تاوان ۳۰ دقیقه بازی ضعیف

پرسپولیس در دیدار خانگی مقابل پاختاکور ازبکستان متوقف شد تا دو امتیاز حساس خانگی برای تیم خوان کارلوس گاریدو از دست برود و شرایط این تیم برای صعود پیچیده شود.

پرسپولیس ۱-۱ پاختاکور ازبکستان؛ تاوان ۳۰ دقیقه بازی ضعیف

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پرسپولیس در دومین بازی خود از لیگ نخبگان آسیا در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان پاختاکور ازبکستان بود.

پرسپولیس بازی را تهاجمی آغاز کرد و خیلی زود پس از ضربه کرنر احمدزاده روی پاس فوق‌العاده وحید امیری و گل علی علیپور در ثانیه ۴۱ از حریف خود پیش افتاد. پرسپولیس تا دقیقه ۲۰ صاحب توپ و میدان بود اما پس از آن، پاختاکور خود را در زمین پیدا کرد و چندین بار صاحب موقعیت گل شد که عملکرد خوب الکسیس گندوز روی شوت تماشایی بازیکنان حریف، مانع از گلزنی پاختاکور شد.

البته گندوز خود در ادامه بازی اشتباه مهلکی را مرتکب شد اما بازیکنان پاختاکور نتوانستند از این اشتباه استفاده کنند. شدت بارش باران در دقایق پایانی نیمه اول، روی کیفیت زمین چمن و سرعت بازی هر دو تیم اثرگذار بود و پس از بالا رفتن ضریب اشتباهات هر دو تیم، نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

پاختاکور نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و سرانجام در دقیقه ۶۰ روی غفلت مدافعین با شوت محکم دراگان چران، به گل تساوی رسید. پس از این گل، پرسپولیس با تعویض‌های گاریدو فشار خود برای پیروزی را افزایش داد اما هیچکدام از موقعیت‌های پرسپولیس، راهی به دروازه پاختاکور نداشتند تا دو امتیاز حساس خانگی در یک مسابقه مهم، از چنگ پرسپولیس برود. پرسپولیس اکنون با یک امتیاز در رده نهم جدول لیگ نخبگان آسیا قرار دارد.

برچسب ها
کد خبر : 15142
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

محمد طاها - 6 روز پیش

آقا به کی بگیم به پیر به پیغمبر این خیابانی رو نزارید بازی پرسپولیس گزارش کنه ،چرا اصرار دارید سوهان روح هوادار بشه
0 0
پربازدیدترین اخبار