01:20
0
کد خبر : 15360

ترکیب دو تیم ملوان و نساجی اعلام شد!

دو تیم ملوان بندرانزلی و نساجی مازندران از ساعت ۱۸:۱۵ دقیقه در ورزشگاه سیروس قایقران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ترکیب دو تیم ملوان و نساجی اعلام شد!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ترکیب تیم فوتبال نساجی برای دیدار حساس هفته هفتم مقابل ملوان انزلی مشخص شد و ساکت الهامی ترکیبی از بازیکنان باتجربه خود را برای این مسابقه به میدان فرستاده است.

لوان پولی دروازه‌بان برزیلی نساجی مانند هفته‌های گذشته در ترکیب اصلی قرار گرفت و وحید محمدزاده بعد از مدت‌ها در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت تا در کنار هوشمند زوج دفاعی را تشکیل دهد.

منصور باقری و مهرداد رضایی دو هافبک دفاعی نساجی هستند که در تقابل با هافبک‌های ملوان روز سختی را پیش رو خواهند داشت.

نساجی در این مسابقه از زامهران و حامد پاکدل در خط حمله استفاده خواهد کرد و این بازیکن توسط امیرحسین سام دلیری، کوین یامگا و محمدرضا حسینی تغذیه خواهند شد.

ترکیب نساجی: لوآن پولی - وحید محمدزاده - امیرمحمد هوشمند - امیرحسین سام‌دلیری - کوین یامگا - مرصاد سیفی - منصور باقری - مهرداد رضایی - محمدرضا حسینی - فرزاد زامهران - حامد پاکدل

در آن سو، تیم فوتبال ملوان با ثبات در ترکیب اصلی نسبت به هفته‌های گذشته مقابل نساجی قائمشهر به میدان خواهد رفت و به دنبال کسب امتیاز و ادامه صدرنشینی در این مسابقه خواهد بود.

حبیب فرعباسی دروازه‌بان آماده این تیم درون دروازه قرار گرفته و سعید کریمی، میلاد باقری، محمدرضا رضایی و سامان تورانیان مدافعان ملوان در این مسابقه هستند.

امید نورافکن به همراه نیما انتظاری دو هافبک این تیم در دیدار با نساجی خواهند بود و یک خط جلوتر از آنها سجاد بازگیر، ابوذر صفرزاده و رضا جعفری بازی خواهند کرد.

رضا غندی‌پور مهاجم جوان این تیم در نوک پیکان خط حمله ملوان حضور دارد و شانس اول گلزنی آنها در این مسابقه خواهد بود.

ملوان در این مسابقه بازیکنان هجومی تاثیرگذاری مانند رضا میرزایی، محمد عمری، یونس اکبرپور و قائم اسلامی خواه را روی نیمکت در اختیار دارد که در ادامه مسابقه می‌توانند به میدان بروند.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی - سعید کریمی - میلاد باقری - محمدرضا رضایی - ابوذر صفرزاده - سامان تورانیان - امید نورافکن - نیما انتظاری - سجاد بازگیر - رضا جعفری - رضا غندی پور

برچسب ها
کد خبر : 15360
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار