15:37
0
کد خبر : 15499

هفته درخشان ملی‌پوشان؛ امارات تحت سیطره ایرانی‌ها

بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در لیگ امارات هفته درخشان و خوبی را سپری کردند.

هفته درخشان ملی‌پوشان؛ امارات تحت سیطره ایرانی‌ها به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ هفته پنجم لیگ امارات، یک هفته فوق‌العاده برای لژیونرهای ایرانی حاضر در این لیگ بود.

در روزی که مثلث ایرانی اتحاد کلبا برای اولین بار در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفتند، این تیم به مصاف البطائح رفت و با سه گل، از سد میهمان خود گذشت. در این مسابقه سامان قدوس کیفیت بالا و اروپایی خود به نسبت لیگ فوتبال امارات را نشان داد و با یک گل و یک پاس گل، شروع فوق‌العاده‌ای را در فوتبال امارات از خود به ثبت رساند. البته او تنها بازیکن ایرانی زمین با این آمار نبود و مهدی قایدی نیز در ادامه روند کم‌نظیر خود در این فصل، یک گل و یک پاس گل را به اندوخته‌های خود اضافه کرد تا اتحاد کلبا، به رده هفتم لیگ صعود کرد. به جز این دو ستاره، شهریار مغانلو نیز جای خود را در ترکیب اصلی اتحاد کلبا پیدا کرده و انتظار می‌رود مانند لیگ ایران، درخشش او در فوتبال امارات نیز آغاز شود.



مهدی قایدی با شروعی که در این فصل از خود نشان داده، یکی از نامزدهای اصلی آقای گلی و کسب جایزه مرد سال فوتبال امارات محسوب می‌شود. سه گل و یک پاس گل او در تنها چهار بازی، آمار درخشان او در این فصل لیگ امارات است اما ستاره بوشهری برای کسب عنوان آقای گلی، یک رقیب جدی ایرانی دارد.

سردار آزمون که دیدار تیم شباب الاهلی امارات مقابل نسف قارشی در سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده بود، روز گذشته برای تیمش در جدال با بنی‌یاس به میدان رفت و پنجمین گل فصل خود را وارد دروازه این تیم کرد. آزمون با پنج گل و یک پاس گل در پنج مسابقه که منجر به روند پیروزی ۱۰۰ درصدی شباب الاهلی شده، سومین بازیکن موثر لیگ امارات پس از کایو و عادل تربت، بازیکن سابق تیم میلان محسوب می‌شود.



البته سردار تنها لژیونر ایرانی گلزن دیدار شباب الاهلی و بنی‌یاس نبود و سعید عزت‌اللهی که شروع خوبی در این فصل نداشت، با گل کردن ضربه پنالتی خود برای اولین بار در این فصل موفق به گلزنی شد. حالا پنج بازیکن ایرانی لیگ امارات پس از عملکرد فوق‌العاده خود در این هفته، راهی اردوی تیم ملی می‌شوند تا درخشش خود را در مقدماتی جام جهانی نیز ادامه دهند.
برچسب ها
کد خبر : 15499
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار