18:19
0
کد خبر : 15507

پوگبا و احتمال حضور در MLS و هم‌بازی شدن با لیونل مسی

در ابتدای امسال بود که خبر محرومیت سنگین پل پوگبا به دلیل استفاده‌ی غیرمجاز از مواد نیروزا در رسانه‌ها سر و صدای زیادی به پا کرده بود.

پوگبا و احتمال حضور در MLS و هم‌بازی شدن با لیونل مسی به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ پل پوگبا به مدت ۴ سال از هرگونه فعالیت فوتبالی محروم شد. با این حال، در جدیدترین خبرها مطلع شدیم که محرومیت پوگبا کاهش یافته و او می‌تواند از مارس 2025 به فوتبال بازگردد. قرارداد فعلی او با یوونتوس تا تابستان 2026 اعتبار دارد، اما شایعات حاکی از آن است که این باشگاه تمایلی به حضور او ندارد و ممکن است قرارداد او را فسخ کند.

طبق گزارش گاتزتا دلو اسپورت، پوگبا ممکن است به دنبال رویای آمریکایی برود چون باشگاه‌های آمریکایی به شدت خواهان جذب او هستند و ممکن است به زودی به لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) بپیوندد و با لیونل مسی، ستاره اینترمیامی، هم‌بازی شود.


با توجه به اینکه پوگبا به عنوان بازیکن آزاد در دسترس خواهد بود، بسیاری از باشگاه‌ها به دنبال جذب او هستند. لیگ MLS آمریکا که در سال‌های اخیر شاهد حضور ستاره‌های بزرگی مانند لیونل مسی بوده، یکی از مقاصد جذاب برای پوگبا محسوب می‌شود. 

اگر او از یوونتوس جدا شود، پیوستن او به لیگ MLS و بازی در کنار مسی، یکی از جذاب‌ترین انتقال‌های سال‌های اخیر خواهد بود.
برچسب ها
کد خبر : 15507
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار