20:18
0
کد خبر : 15584

مصاحبه عجیب کاپیتان ازبکستان: "بازی با ایران از قرقیزستان آسان‌تر است!"

پس از آنکه روز گذشته جلال الدین ماشاریپوف، ستاره استقلال در حاشیه تمرین تیم ملی کشورش مدعی شد سبک بازی ازبکستان باعث شده تیم ملی ایران مجبور شود به آنها احترام بگذارد، حالا معروف‌ترین لژیونر ازبک‌ها در اظهاراتی قابل توجه، مدعی شده که بازی با قرقیزستان به مراتب سخت‌تر از بازی با ایران است!

مصاحبه عجیب کاپیتان ازبکستان: "بازی با ایران از قرقیزستان آسان‌تر است!"
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، الدر شومورودوف در حاشیه تمرین امروز عصر تیم ملی ازبکستان در جمع خبرنگاران حاضر شد. او در ابتدا گفت: بازیکنان تمرینات خود را از دیروز آغاز کرده‌اند. همه چیز خوب پیش می‌رود. امروز من اولین تمرین خود را برگزار خواهم کرد. زمان کمی باقی مانده است. پس‌فردا بازی داریم و همه آماده این دیدار هستند.

* در مصاحبه دیروز، ماشاریپوف گفته بود که با سرمربی در ارتباط هستید. توضیح می‌دهید؟
- اول از همه، دستیاران مربی در اینجا هستند. مطمئناً، نبود کاتانچ خبر ناخوشایندی است. اما او از طریق دستیارانش تمام دستورات لازم را به ما منتقل می‌کند. همان‌طور که دیروز هم گفته شد، ما برای اولین سال نیست که با سرچکو کاتانچ کار می‌کنیم. همه یکدیگر را به خوبی می‌فهمند، بنابراین با مشکلات زیادی روبرو نخواهیم شد و همه چیز خوب پیش خواهد رفت.
* به طور مشخص، به چه روشی در ارتباط هستید؟
- در صورت لزوم، می‌توانیم مستقیماً با کاتانچ هم صحبت کنیم. تلفن داریم، اما تا کنون چنین اتفاقی نیفتاده است.
* درباره بازی با ایران و امارات چه نظری دارید؟
- ابتدا باید با ایران بازی کنیم و برای این مسابقه باید به‌طور جدی آماده شویم. نکته مثبت این است که ما مقابل هواداران خود بازی می‌کنیم و در این دو بازی تلاش می‌کنیم ۶ امتیاز به دست بیاوریم. فکر می‌کنم توانایی انجام این کار را داریم.
* آیا دیدار با ایران صدرنشینی گروه را مشخص خواهد کرد؟
- هنوز برای صحبت در این مورد زود است‌، چون تا الان فقط دو بازی انجام شده. مهم این است که ۳ امتیاز را کسب کنیم. وظیفه اصلی ما صعود به جام جهانی است. اینکه از طریق رتبه اول یا دوم این کار را انجام دهیم، اهمیتی ندارد.
* در دو مسابقه ابتدایی پیروزی‌های مشابهی به دست آوردیم اما حریفان بعدی بسیار جدی‌تر هستند. در این شرایط، نبود سرمربی مشکل‌ساز نخواهد شد؟ آیا در این دو مسابقه تغییرات تاکتیکی خواهید داشت؟
- قطعاً ما به همان سبک قبلی خود ادامه خواهیم داد. فکر نمی‌کنم تغییرات جدیدی ایجاد شود. برای تغییر سبک نیاز به زمان زیادی است.
* آیا بازی‌های ابتدایی مقابل تیم‌های قدرتمند در زمین خودی به نفع ماست یا باعث فشار می‌شود؟
- قطعاً این موضوع به نفع ماست. می‌گویند حتی دیوارهای خانه هم کمک می‌کنند. دیدار با ایران آسان‌تر از بازی مقابل قرقیزستان خواهد بود، زیرا همسایگان ما بیشتر دفاعی بازی می‌کنند اما 
 چه تاکتیکی از سوی ایران برای ما راحت‌تر خواهد بود؟
- مهم نیست ایران چگونه بازی کند، مهم این است که ما بازی خود را انجام دهیم. اگر بتوانیم به شیوه‌ای که می‌خواهیم عمل کنیم، نوع بازی آن‌ها اهمیتی نخواهد داشت.

برچسب ها
کد خبر : 15584
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار