11:02
0
کد خبر : 15597

مربی ازبکستان: دیدار با ایران همیشه سخت و مهیج است؛ اورونوف مشکلی ندارد!

مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان، دیدار با ایران را مسابقه‌ای دشوار و هیجان‌انگیز برای تیمش دانست.

مربی ازبکستان: دیدار با ایران همیشه سخت و مهیج است؛ اورونوف مشکلی ندارد!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ولادو رادمانوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال ازبکستان مقابل ایران در مرحله سوم دور انتخابی جام جهانی 2026 حرف‌های جالبی زد.


بازی بسیار سخت و مهیج

در زمان دیدار با ایران همیشه انتظار بازی بسیار سخت و مهیجی دارم. ایران یکی از تیم‌های آسیایی در بالاترین سطح است و ما سه یا چهار مسابقه مقابل آنها به میدان رفته‌ایم.


 آماده هستیم

 ما کاملاً آماده این مسابقه هستیم. همانطور که می‌دانید، کاتانتس سرمربی ما با مشکلاتی مواجه شده که امیدوارم برطرف شود. امیدوارم شرایط او را برای مسابقه بعدی تغییر بدهیم.


تاکتیک ازبکستان برای تقابل با ایران

سبک بازی ما در تمرین فردا مشخص می‌شود و به مسائلی چون تاکتیک، سلامت بازیکنان و آماده‌سازی آنها بستگی دارد. ما دو یا سه سیستم داریم و شاید با سه یا چهار مدافع بازی کنیم.


اورونوف رسید؟

همه چیز درباره ارونوف «اوکی» است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.


عدم فرصت بازیکنان ازبکستان برای بازی در رده باشگاهی

 این مشکل همیشه در رده ملی وجود دارد. گاهی بازیکنان در تیم‌های باشگاهی خود به مدت کوتاه یا طولانی‌تر بازی می‌کنند. ما سه روز کنار هم تمرین می‌کنیم و مشکل ما بزرگتر از برهه قبل نیست. همه بازیکنان ازبکستان آماده و سالم هستند.

دست پُر مربی روی نیمکت

وضعیت بازیکنان را دنبال کرده‌ایم و دو بازیکن در هر پُست در اختیار داریم. سه سال است که این بازیکنان کنار هم هستند و به آنها باور داریم. فکر می‌کنم شرایط خوبی برای هر پُست داریم.


ارتباط با سرچکو کاتانتس، سرمربی ازبکستان با وجود بیماری

با کاتانتس در ارتباط خواهیم بود و او می‌گوید چه کسی در تیم خواهد بود. در همه دقایق مسابقه با سرمربی در تماس هستیم و اگر مشکلی باشد، او به ما گوشزد خواهد کرد.
برچسب ها
کد خبر : 15597
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار