13:33
0
کد خبر : 15605

ریاض ایر متروپولیتانو؛ نام جدید ورزشگاه اتلتیکو مادرید

سعودی‌ها همکاری خود با اتلتیکو مادرید را به مرحله جدیدی رسانده‌اند و شاید این باشگاه را خریداری کنند.

ریاض ایر متروپولیتانو؛ نام جدید ورزشگاه اتلتیکو مادرید به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ اتلتیکو مادرید امتیاز نام ورزشگاهش را به شرکت هواپیمایی عربستان سعودی فروخت. 
از روز چهارشنبه، استادیوم اتلتیکو مادرید با نام «ریاض ایر متروپولیتانو» شناخته خواهد شد. این نامگذاری به دنبال توافقی صورت گرفته است که بر اساس آن، شرکت هواپیمایی ریاض ایر تا سال 2033، به عنوان اسپانسر اصلی استادیوم و پیراهن روخی بلانکوس معرفی می‌شود. 

این همکاری، بزرگترین توافق اسپانسرینگ تاریخ باشگاه مادریدی محسوب می‌شود. شرکت سعودی ریاض ایر پیش از این نیز بزرگترین حامی مالی باشگاه بود و اکنون با این قرارداد، بین 250 تا 300 میلیون یورو در چند سال آینده به حساب‌های مالی اتلتیکو مادرید واریز می‌کند. 

شایعاتی هم در مورد احتمال خرید سهام اتلتیکو مادرید توسط شرکت ریاض ایر به گوش می‌رسد، اگرچه تاییدیه‌ای برای آن وجود ندارد.
این، سومین نام ورزشگاهی است که در سال 2017 افتتاح شد. نام قبلی استادیوم، «واندا متروپولیتانو» بود که به دلیل پایان قرارداد اسپانسری با شرکت چینی واندا، تغییر یافت. 

در سال 2022، واندا اعلام کرد که قرارداد خود را تمدید نخواهد کرد و اتلتیکو مادرید فرایند جستجوی اسپانسر جدید را آغاز کرد. در نهایت، شرکت سیویتاس، با قراردادی تا سال 2032، حق نام ورزشگاه را خریداری کرد. با این حال، مطابق گزارش‌ها، اتلتی بدون پرداخت جریمه، این قرارداد را فسخ کرده است.
برچسب ها
کد خبر : 15605
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار