13:33
0
کد خبر : 15606

توافق با سرمربی لیون و پاری‌سن‌ژرمن؛ پل لی‌گوئن روی نیمکت استقلال؟

اختصاصی/ پل لی‌گوئن فرانسوی برای هدایت استقلال با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده است.

توافق با سرمربی لیون و پاری‌سن‌ژرمن؛ پل لی‌گوئن روی نیمکت استقلال؟ به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ انتظارات برای معرفی سرمربی جدید استقلال به پایان رسید و به نظر می‌رسد پل لی‌گوئن فرانسوی سرمربی جدید استقلال خواهد بود.

هیئت مدیره باشگاه استقلال در هفته اخیر مذاکرات خود برای جذب یک سرمربی خارجی با چند گزینه مختلف را انجام دادند و در نهایت، توافقات نهایی با پل لی‌گوئن انجام شده است و این سرمربی باتجربه به زودی به عنوان سرمربی جدید تیم استقلال معرفی خواهد شد. لی‌گوئن در صورت اعلام رسمی، اولین سرمربی فرانسوی تاریخ باشگاه استقلال خواهد بود. 

توافق‌های نهایی با این سرمربی، از هفته گذشته انجام شده و این سرمربی از زمان دیدار با الغرافه در لیگ نخبگان آسیا، وضعیت فنی استقلال را زیر نظر داشته است. اولین مسابقه لی‌گوئن روی نیمکت استقلال، جدال با النصر در لیگ نخبگان خواهد بود. 



لی‌گوئن در فوتبال باشگاهی اروپا، سابقه هدایت تیم‌های رن، رنجرز، لیون و پاری‌سن‌ژرمن را دارد و سه قهرمانی در لیگ یک فرانسه با تیم لیون، از بزرگ‌ترین افتخارات دوران مربی‌گری او محسوب می‌شود. این سرمربی سابقه کار در فوتبال آسیا طی سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۵ روی نیمکت تیم ملی فوتبال عمان را هم دارد و در جام جهانی ۲۰۱۰، سرمربی تیم ملی فوتبال کامرون بوده است. آخرین تجربه لی‌گوئن، طی سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ در تیم لو آور فرانسه رقم خورد و وی پس از دوران حضور خود روی نیمکت تیم ملی عمان، برای اولین بار راهی فوتبال آسیا می‌شود تا هدایت استقلال را برعهده بگیرد.



برچسب ها
کد خبر : 15606
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار