15:34
0
کد خبر : 15614

رسمی و البته غیرمنتظره؛ یک استقلالی دیگر در نساجی خطیر!

آرمین سهرابیان به طور رسمی به عنوان خرید جدید نساجی مازندران معرفی شد.

رسمی و البته غیرمنتظره؛ یک استقلالی دیگر در نساجی خطیر! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مدافع تیم استقلال که از لیست این تیم کنار گذاشته شده بود، راهی نساجی شد.

آرمین سهرابیان، مدافع سابق استقلال که قراردادش به دلیل پر شدن سقف بودجه فسخ شده بود، با تیم نساجی به توافق رسید و به عنوان خرید جدید این تیم معرفی شد.

او پس از کوین یامگا و منتظر محمد سومین خرید این تیم از استقلال خواهد بود. هر سه خرید نساجی از استقلال، در دوره حضور علی خطیر مدیرعامل سابق استقلال در نساجی به این تیم پیوسته‌اند. سهرابیان صبح امروز در متنی گلایه‌آمیز در خصوص خداحافظی خود از استقلال نوشت: «با دل پر تیم محبوبمو ترک می‌کنم. قرار نبود خداحافظی اینقدر زود باشه. همونطور که در جریان هستید، تا جایی که تونستم کمکم را برای سربلندی و موفقیت باشگاه بزرگ استقلال کردم چون وظیفه خودم میدونستم؛ اما چه کنیم که دوره زمونه بدیه و دور، دورِ نامردهاست. حرف زیاده ولی این رسم مرام و معرفت نبود. حالا که مجبور به رفتنم، برای استقلال آرزوی بهترین‌هارو دارم. از هواداران استقلال به‌خاطر تمام محبت‌ها و حمایت‌هاشون تشکر می‌کنم و تا ابد در قلب من هستید. همه تلاشم رو برای تیم کردم و ببخشید اگر یک وقت‌هایی نتونستم خواسته‌هاتونو برآورده کنم. به امید دیدار.»


برچسب ها
کد خبر : 15614
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار