11:49
0
کد خبر : 15638

ادعاهای عجیب خبرنگار ترک در خصوص نیمکت استقلال

یک رسانه ترک دو سرمربی اهل این کشور را به عنوان گزینه اصلی استقلال معرفی کرده است.

ادعاهای عجیب خبرنگار ترک در خصوص نیمکت استقلال به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربی جدید استقلال به رسانه‌های خارجی کشیده شده است.

ونت اومیت اورول، خبرنگار ترکیه ای شب گذشته و در یک برنامه زنده یوتیوبی، اخباری را درخصوص مذاکرات استقلال با این سرمربیان مطرح کرد. او مدعی شد اگر مذاکرات در هفته آینده مثبت پیش بروند، یکی از این دو نفر هدایت آبی های پایتخت را برعهده خواهند گرفت.

آیکوت کوجامان که از سال ۲۰۲۱ تاکنون هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته، تمام شهرت خود را بابت حضور در فنرباغچه به دست آورده که موفق شد با این تیم به یک قهرمانی سوپرلیگ، دو قهرمانی جام حذفی و یک قهرمانی سوپرجام ترکیه برسد. او بعداً در سال ۲۰۱۸ هدایت قونیه اسپور را در دست گرفت و موفق به کسب یک جام حذفی دیگر شد. پس از فنرباغچه، او در تیم‌هایی مانند قونیه‌اسپور و باشاک‌شهیر نیز سرمربی بود.



بولنت اویگون در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال سیواس‌اسپور است. تنها دستاورد او، نائب قهرمانی سوپرلیگ در سال ۲۰۰۹، است. او نتوانست در تیم‌هایش موفقیت چندانی کسب کند و در چندین مورد از تیم‌هایش اخراج شد. به طور خاص، در تیم الغرافه قطر و غازی عینتاب‌اسپور نتوانست موفقیت چشمگیری کسب کند و پس از مدتی از این تیم‌ها کنار گذاشته شد. وی در تیم‌های قطری مانند الریان و ام صلال نیز مربیگری کرد، اما بیشتر دورانش را در ترکیه و با نتایج مختلف سپری کرده است.



البته که این صحبت‌ها، همچنان در سطح گمانه‌زنی قرار دارد و استقلال، مذاکرات خود را با گزینه مدنظر خود تا حد خوبی پیش برده است.

برچسب ها
کد خبر : 15638
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار