12:02
0
کد خبر : 15641

بازگشت رونالدینیو به فوتبال با فرمول بکام!

ستاره سابق تیم ملی برزیل قصد دارد در فوتبال آمریکا برای خرید یک باشگاه سرمایه‌گذاری کند.

بازگشت رونالدینیو به فوتبال با فرمول بکام! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ بازگشت رونالدینیو به دنیای فوتبال یکی از اخبار جذاب ساعات اخیر فوتبال جهان بوده است.

او که حالا ۴۴ سال دارد و مدتی طولانی است که دیگر در زمین به میدان نمی‌رود، در طول چند ماه گذشته در حال بررسی شرایطی بود که بتواند بار دیگر و این بار در پستی متفاوت بار دیگر به دنیای فوتبال برگردد و در نهایت تصمیم گرفت که سهام باشگاه آمریکایی گرینویل ترایمف را خریداری کند.

این باشگاه آمریکایی در کارولینای جنوبی قرار دارد و در سال ۲۰۱۸ تاسیس شده است و در حال حاضر مشغول رقابت در لیگ یک آمریکا است و مدیران این باشگاه تمام تلاش‌شان را به کار گرفته‌اند تا بتوانند هرچه زودتر این تیم را به رقابت‌های  ام ال اس برسانند و این رویا و بلندپروازی جذاب آنها است.

با این حال، سیستم انتخاب تیم‌ها در ام ال اس بر اساس سقوط و صعود نیست و حالا این باشگاه امیدوار است که رونالدینیو با حضورش در کنار آنها بتواند راهی را برایشان هموار کند که در حالت عادی تقریبا غیرممکن بود و به دنبال استفاده از تجربه و روابط خوب مالک جدید هستند که باید دید برای این تیم جواب خواهد داد یا خیر. پیش از این باشگاه اینتر میامی با سرمایه‌گذاری دیوید بکام توانسته بود جواز حضور در لیگ آمریکا را به دست بیاورد.



برچسب ها
کد خبر : 15641
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار