14:59
0
کد خبر : 15651

جدیدترین سلاح پرسپولیس؛ بازگشت آقا کریم به تیم محبوبش

کریم باقری پس از مذاکره با هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان یکی از اعضای کادر فنی به این تیم بازگشت.

جدیدترین سلاح پرسپولیس؛ بازگشت آقا کریم به تیم محبوبش به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ هواداران پرسپولیس با خبر بازگشت کریم باقری به کادر فنی باشگاه پرسپولیس جان تازه‌ای گرفتند.

کریم باقری بی‌شک یکی از محبوب‌ترین چهره‌های تاریخ باشگاه پرسپولیس است؛ کسی که تقریباً بین هواداران خودی و حتی بین هواداران رقیب، محبوبیت بالایی دارد و بسیاری او را بهترین هافبک تاریخ فوتبال ایران می‌دانند. باقری در دوران حضور خود در پرسپولیس و تیم ملی به عنوان بازیکن، سال‌ها خط میانی پرسپولیس را بیمه کرد و پس از دوران بازی خود، تصمیم به حضور در کادر فنی سرخپوشان گرفت‌. تصمیمی که از زمان حضور برانکو ایوانکوویچ روی نیمکت پرسپولیس، با افتخارات بسیاری همراه بود.

باقری که در دوران بازی خود تنها دو بار با پرسپولیس به قهرمانی لیگ رسیده بود، به عنوان دستیار برانکو ایوانکوویچ و یحیی گل‌محمدی شش قهرمانی لیگ، دو قهرمانی جام حذفی، پنج قهرمانی سوپرجام و دو نایب‌قهرمانی آسیا را تجربه کرد و یکی از ارکان اصلی کادر فنی دهه پرافتخار پرسپولیس بود. بسیاری شخصیت و اخلاق باقری را یکی از عوامل اصلی آرامش پرسپولیس در دوره‌های مختلف و همبستگی بین بازیکنان و کادر فنی تیم‌ می‌دانستند و همین موضوع باعث شد او برای دوره‌ای کوتاه در زمان حضور دراگان اسکوچیچ، دستیار وی در تیم ملی ایران هم باشد.



دوره ۸ ساله حضور باقری در کادر فنی پرسپولیس اما پیش از آغاز فصل ۱۴۰۲/۱۴۰۳ و با دوگانه داخلی پرسپولیس، پس از اختلاف با هیئت مدیره باشگاه و شرایط نابسامان به پایان رسید و باقری، فصل گذشته را بدون تیم پشت سر گذاشت. پیش از آغاز این فصل، شایعاتی مبنی بر حضور باقری در کادر فنی تراکتور و پرسپولیس وجود داشت اما با گذشت هفت هفته از لیگ برتر، سرانجام او برای بازگشت به نیمکت پرسپولیس با کادر مدیریتی باشگاه به توافق رسید و قرار است یک بار دیگر روی نیمکت پرسپولیس بشیند.

گفته می‌شود خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس، از تجربه و محبوبیت کریم باقری در بین بازیکنان و هواداران پرسپولیس آگاه است و به همین دلیل، از حضور باقری در کادر فنی خود استقبال کرده است. حضور باقری در کنار افشین پیروانی و سیدجلال حسینی، کادر این سرمربی اسپانیایی را تکمیل کرده و حالا پرسپولیس، سه کاپیتان قدیمی خود را در کنار زمین می‌بیند.


برچسب ها
کد خبر : 15651
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار