19:36
0
کد خبر : 15663

ازبکستان ۰-۰ ایران؛ نمایشی برای فراموشی

ایران در سومین بازی مقدماتی جام جهانی برابر ازبکستان متوقف شد.

ازبکستان ۰-۰ ایران؛ نمایشی برای فراموشی به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی فوتبال ایران در سومین مسابقه خود از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف ازبکستان رفت.

نیمه اول تقابل ایران و ازبکستان در تاشکند، بی‌هیجان و بدون موقعیت خاصی از سوی هر دو تیم دنبال شد و مهم‌ترین اتفاقات بازی، شکل گرفتن دو صحنه مشکوک به پنالتی برای ازبکستان در محوطه جریمه ایران بود که داور استرالیایی مسابقه اعتقادی به خطا نداشت و دیدار دو تیم در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.



نیمه دوم را ازبکستان بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵۷، داور پس از تکل خشن صالح حردانی روی پای شومورودوف، این بازیکن را با استفاده از سیستم کمک‌داور ویدیویی اخراج کرد تا ایران، ۱۰ نفره به بازی ادامه بدهد.

در ادامه بازی مطابق انتظار تیم میزبان یعنی ازبکستان توپ و میدان را در اختیار گرفت و فرصت‌هایی را برای باز کردن دروازه بیرانوند داشت که فرصت‌سوزی ستارگانی چون ماشاریپوف، مانع از گلزنی ازبکستان شد. در دقایق پایانی بازی اما این ایران بود که با بازی جسورانه خود، به دروازه حریف نزدیک شد و موقعیت‌هایی را برای باز کردن دروازه حریف خلق کرد.

در دقیقه ۹۰ مسابقه برخورد توپ به دست مدافع ازبکستان توسط داور پنالتی تشخیص داده شد اما پس از بازبینی ویدیویی، داور این پنالتی را رد کرد تا پس از یک تصمیم بسیار مشکوک، ایران در خانه ازبکستان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شود. با این نتیجه هر دو تیم در جدول گروه هفت امتیازی شدند و ازبکستان به دلیل گل زده بیشتر، بالاتر از ایران قرار گرفت.


خلاصه بازی ازبکستان 0-0 ایران را تماشا کنید:


برچسب ها
کد خبر : 15663
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار