22:29
0
کد خبر : 15673

طارمی: داور به ما بی‌احترامی کرد

ستاره تیم ملی کشورمان از عملکرد داور در دیدار ایران و ازبکستان انتقاد کرد.

طارمی: داور به ما بی‌احترامی کرد به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ایران در روز قضاوت بحث‌برانگیز داور مقابل ازبکستان با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران در پایان بازی راجع به شرایط داوری مسابقه گفت: «ما به تصمیم داور احترام گذاشتیم. من با داور صحبت کردم و به او گفتم به تصمیم شما احترام می‌گذاریم اما شما مطمئنی دست بازیکن در زمان اعلام خطای هند، بسته بود؟ ولی چیزی که بعد از بازی دیدیم متوجه شدیم علی‌رغم احترامی که در بازی گذاشتیم به ما بی‌احترامی شد.»

طارمی در خصوص شرایط بازی افزود: «بازی سختی بود و از قبل این موضوع را می دانستیم. برای این اردو یک سری شرایط خاص داشتیم و تلاش کردیم بازی خوبی انجام دهیم. متاسفانه در نیمه اول طوری که می‌خواستیم پیش نرفت و چیزی که مد نظرمان بود انجام نشد. در نیمه دوم با اخراجی که دادیم کار برایمان سخت شد ولی توانستیم بازی را کنترل کنیم و موقعیت گل بسازیم. با شرایطی که وجود داشت نتیجه عادلانه‌ای به دست آمد.»

طارمی درباره میزبانی در کشور ثالث نیز صحبت کرد: «وقتی بازی در کشور خودمان باشد حمایت طرفداران باعث دلگرمی ما می شود ولی متاسفانه یا خوشبختانه این شرایط به وجود آمده است. تمام تلاشمان را می‌کنیم که بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و با یک برد شرایطمان در جدول بهتر شود.»


برچسب ها
کد خبر : 15673
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار