23:58
0
کد خبر : 15676

روزهای فوق‌العاده ژاپن؛ سامورایی‌ها اولین مهمان جام جهانی؟

تیم ژاپن در حال حاضر تنها تیم ۹ امتیازی مقدماتی جام جهانی در منطقه آسیاست.

روزهای فوق‌العاده ژاپن؛ سامورایی‌ها اولین مهمان جام جهانی؟ به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی ژاپن در سومین بازی مرحله مقدماتی جام جهانی با دو گل عربستان سعودی را شکست داد.

پیروزی در خانه عربستان قدرتمند، ژاپن را تبدیل به تنها تیم ۹ امتیازی گروه‌های سه‌گانه فوتبال آسیا در مقدماتی جام جهانی کرد تا سامورایی‌ها در ادامه روند فوق‌العاده ماه‌های اخیر خود، در یک‌قدمی رسیدن به جام جهانی قرار بگیرند. پیچیده شدن معادلات سخت‌ترین گروه مرحله مقدماتی جام جهانی و امتیاز از دست دادن عربستان و استرالیا مقابل اندونزی و بحرین، کار ژاپن برای صعود را از قبل راحت‌تر کرده است و می‌توان گفت ژاپن، به احتمال قوی اولین تیم آسیایی حاضر در جام جهانی ۲۰۲۶ آمریکا، کانادا و مکزیک خواهد بود.

بازی بعدی ژاپن مقابل استرالیا خواهد بود که در این دوره رقابت‌ها چندان مقتدر ظاهر نشده و با دوران اوج خود فاصله جدی دارد. اگر ژاپن بتواند این تیم را در استادیوم سایتاما شکست دهد، 12 امتیازی خواهد شد و سپس با برد احتمالی برابر اندونزی و کسب پانزدهمین امتیاز، به استقبال جام جهانی 2026 آمریکا خواهد رفت. ژاپن در حال حاضر ۱۴ گل زده دارد و گلی دریافت نکرده و در حال حاضر، بهترین خط حمله و دفاع مسابقات را داراست. تنها شکست‌های این تیم در دو سال اخیر، مقابل عراق و تیم ملی کشورمان در جام ملت‌های آسیا رقم خورد.

نکته مهم اینکه عربستان، استرالیا و بحرین سه تیم 4 امتیازی این گروه هستند که همین حالا 5 امتیاز از ژاپن عقب مانده‌اند و به عبارتی تنها در صورتی صعود ژاپن را به خطر می‌اندازند که سامورایی دو بازی بعدی خود را ببازد.



برچسب ها
کد خبر : 15676
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار