11:29
0
کد خبر : 15745

پیروانی سرمربی موقت مس رفسنجان شد

سرپرست تیم فوتبال مس رفسنجان توضیحاتی را در خصوص وضعیت کادر فنی این تیم ارائه کرد.

پیروانی سرمربی موقت مس رفسنجان شد
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر،  نادر فتح‌اللهی با اشاره به اخباری که در خصوص قطع همکاری محرم نویدکیا با باشگاه مس رفسنجان مطرح شده، گفت: بعد از دیدار با شمس‌آذر، نویدکیا در نشست خبری خواسته خودش برای جدایی از باشگاه را اعلام کرد و درخواستی برای نشست با مدیرعامل در این خصوص داشت.
فتح‌اللهی ادامه داد: حسین پورمحمدی در این جلسه با قاطعیت اعلام کرد حاضر به پذیرش این درخواست نیست. باشگاه با تمام امکانات و ظرفیت‌ها از محرم نویدکیا حمایت می‌کند. تلاش می‌کنیم تمامی نیازها و ابزارهای لازم برای موفقیت فراهم شود. عملکرد تیم از نظر فنی مثبت بوده و دو شکست اخیر هم حاصل اشتباهات داوری بوده و قطعا این تیم با همین کادر فنی به جمع تیم‌های بالای جدول می‌رسد.
سرپرست مس رفسنجان گفت: با وجود پافشاری نویدکیا بعد از جلسه تصور این بود که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و او کار خودش را با توجه به حمایت باشگاه ادامه می‌دهد اما ۲ روز بعد از بازی راهی اصفهان شد و اعلام کرد دیگر به تمرینات بر نمی‌گردد.
فتح‌اللهی تصریح کرد: نویدکیا بدون شک یکی از با اخلاق‌ترین و شریف‌ترین شخصیت‌های فوتبال ایران است که در این مدت جو بسیار خوبی در تیم ما ایجاد کرده بود. طی ۷۲ ساعت گذشته به هر نحوی برای بازگشت او تلاش کردیم و تماس‌های زیادی گرفته شد. مدیرعامل باشگاه اعضای تیم و تک تک بازیکنان خواسته‌ای به جز بازگشت او نداشته‌اند اما هیچ‌کدام از این درخواست‌ها را قبول نکردند و با قاطعیت اعلام کردند دوران همکاری‌اش با مس تمام شده است.
سرپرست مس رفسنجان در خصوص شرایط کادر فنی تیم گفت: با توجه به مخالفت باشگاه با جدایی سرمربی و اعضای کادر فنی هنوز با هیچ گزینه و فرد دیگری مذاکره نشده و تمرینات طبق خواسته نویدکیا زیر نظر امیرحسین پیروانی که از مربیان با دانش فوتبال ایران است به عنوان سرمربی موقت دنبال می‌شود.
او در پایان گفت: در نهایت و در صورتی که جدایی نویدکیا قطعی شود چاره‌ای به جز انتخاب سرمربی جدید باقی نمی‌ماند. مجموعه باشگاه مس و هواداران همچنین مردم شریف رفسنجان زحمات و تلاش‌های نویدکیا خصوصا نتایج و موفقیت‌های فصل گذشته را فراموش نمی‌کنند. بدون شک قدردان این زحمات هستیم با این وجود همه بازیکنان و اعضای تیم هم قسم هستند که با تمام توان و تمرکز برای حضور در ادامه بازی‌های لیگ آماده شویم.
برچسب ها
کد خبر : 15745
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار