13:55
0
کد خبر : 15811

پیروزی سینر مقابل جوکوویچ در فینال تنیس شانگهای

مرد شماره یک تنیس جهان از ایتالیا، با شکست دادن نواک جوکوویچ به عنوان قهرمانی مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی شانگهای رسید.

پیروزی سینر مقابل جوکوویچ در فینال تنیس شانگهای
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دیدار جذاب و تماشایی فینال تنیس ۱۰۰۰ امتیازی شانگهای بین یانیک سینر، مرد شماره یک تنیس جهان از ایتالیا و نواک جوکوویچ پرافتخارترین بازیکن تاریخ تنیس از صربستان برگزار شد.
در این مسابقه یک‌طرفه و دیدنی که در ورزشگاه شانگهای به انجام رسید، یانیک سینر  عملکرد فوق‌العاده خوبی داشت و پس از برتری سخت و نزدیک ۷-۶ در ست نخست، با نتیجه ۶-۳ حریف باتجربه خود را از پیش رو برداشت و ضمن کسب یک قهرمانی ارزشمند در شانگهای،  صدرنشینی خود را در رده‌بندی جهانی تنیس نیز تداوم بخشید.
با این پیروزی سینر برای نخستین بار فاتح مسترز شانگهای شد و تعداد عناوین خود در مسابقات ۱۰۰۰ امتیازی را به چهار جام رساند. بعد از نیمه‌نهایی اوپن استرالیا، این دومین پیروزی سینر برابر جوکوویچ در مسابقات این فصل بود تا دو تنیس‌باز در تقابل‌ها ۴-۴ مساوی شوند.  این بازیکن ایتالیایی همچنین بعد از اوپن استرالیا، ۵۰۰ امتیازی روتردام، مسترز مایمی، ۵۰۰ امتیازی هاله، مسترز سینسیناتی و اوپن آمریکا هفتمین جام فصل و هفدمین عنوان دوران حرفه‌ای خود را تصاحب کرد تا جایگاهش به عنوان بهترین تنیس‌باز حال حاضر جهان را بیش از پیش تثبیت کند. نواک جوکوویچ نیز فرصت فوق‌العاده رسیدن به ۱۰۰ عنوان حرفه‌ای در کارنامه خود را از دست داد.


برچسب ها
کد خبر : 15811
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار