14:51
0
کد خبر : 15852

یک مصدوم دیگر روی دست آرتتا؛ گابریل مارتینلی در تمرینات تیم ملی برزیل آسیب دید!

گابریل مارتینلی در اردوی تیم ملی برزیل از ناحیه ماهیچه ران پایش دچار مصدومیت شده است.

یک مصدوم دیگر روی دست آرتتا؛ گابریل مارتینلی در تمرینات تیم ملی برزیل آسیب دید! به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ حضور بازیکنان در اردوی تیم‌های ملی در وقفه دیدارهای ملی باعث نگرانی باشگاه‌هاست و بسیاری از این بازیکنان به دلیل فشردگی مسابقات برگزار شده و تحت تاثیر فشاری که به آنها وارد می‌شود در این بازه زمانی مصدوم می‌شوند یا با احساس درد و ناراحتی به باشگاه‎‌ها برمی‌گردند.
آرسنال در وقفه دیدارهای ملی ماه اکتبر با شرایط مشابهی روبرو شد و پیش از این گفته شده بود که بوکایو ساکا که بازیکن کلیدی برای این تیم در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس بوده در اردوی تیم ملی انگلیس مصدوم شده و قادر به همراه این تیم در چند بازی پیش رو نخواهد بود و حالا به نظر می‌رسد که آنها با مشکل جدی دیگری هم روبرو شده‌اند.


فدراسیون فوتبال برزیل ساعتی پیش با انتشار بیانیه‌ای تایید کرد که مارتینلی در زمان حضورش در اردوی تیم ملی این کشور دچار مصدومیت شده و نتیجه ام آر آی مشخص کرده که از ناحیه ماهیچه ران پای سمت راستش آسیب دیده است و بعید است که توانایی حضور در بازی برابر تیم ملی پرو که چهارشنبه برگزار خواهد شد را داشته باشد.
مارتینلی در رقابت‌های فصل جدید در هر ۱۰ دیداری که آرسنال در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا برگزار کرده حضور داشت و یکی از مهره‌های کلیدی آرتتا به حساب می‌آمد و موفق شده بود دو گل به ثمر برساند و دو پاس گل هم ارسال کند و مصدومیتش به هیچ وجه خبر خوبی برای او نخواهد بود.
برچسب ها
کد خبر : 15852
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار