15:02
0
کد خبر : 15855

سرمربی کره جنوبی: غیبت چهار بازیکن اصلی، شرایط ما را سخت کرده است!

سرمربی کره می‌گوید چهار بازیکن اصلی خود را مقابل عراق در اختیار نخواهد داشت.

سرمربی کره جنوبی: غیبت چهار بازیکن اصلی، شرایط ما را سخت کرده است!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛  تیم‌های عراق و کره‌جنوبی فردا در ورزشگاه یونگین میریو به مصاف هم می‌روند، جایی که انتظار می‌رود ۳۷ هزار تماشاگر حضور داشته باشند.
هونگ میونگ بو، سرمربی تیم ملی کره‌جنوبی، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار گفت: ما با حریفی روبرو هستیم که برای صدرنشینی در گروه رقابت می‌کند و این بازی برای هر دو تیم حکم ۶ امتیاز را دارد. بنابراین برای کسب نتیجه باید ابتدا فشار بیشتری به خودمان وارد کنیم و تلاش مضاعفی انجام دهیم.

در مورد وضعیت تیم 
بازیکنان کره‌جنوبی در شرایط خوبی قرار دارند و تجربه زیادی در بازی‌های بزرگ دارند. ما به دنبال ادامه روند پیروزی‌های خود هستیم. هر زمان که عراق توپ را در اختیار داشته باشد، می‌تواند خطرآفرین باشد، اما ما آماده هستیم تا این خطرات را در مقابل دروازه خود کاهش دهیم.


شرایط فعلی ما، از نظر روحی و جسمی، بسیار عالی است. کلید پیروزی فردا این است که اولین گل را به عراق بزنیم. انتقال بازی به یونگین هم به نفع ماست؛ چراکه اینجا ورزشگاه بهتری داریم و این موضوع به بازیکنان ما کمک می‌کند که مانند بازی‌های قبلی در امان و اردن، نمایش خوبی داشته باشند.

در مورد غیبت بازیکنانش و چالش انتخاب ترکیب 
تا این لحظه تصمیم قطعی درباره ترکیب نگرفته‌ام، به‌ویژه اینکه در تمامی خطوط، به‌خصوص خط حمله که چهار بازیکن کلیدی‌مان غایب هستند، با مشکلاتی مواجه‌ایم. با این حال، پس از پایان تمرین امروز درباره ترکیب تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
برچسب ها
کد خبر : 15855
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار