15:22
0
کد خبر : 15858

سرمربی اردن: ما به جام جهانی 2026 صعود خواهیم کرد!

سرمربی تیم ملی اردن می‌گوید این تیم از جاه‌طلبی و توانایی لازم برای صعود به جام جهانی برخوردار است.

سرمربی اردن: ما به جام جهانی 2026 صعود خواهیم کرد!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛   تیم ملی اردن فردا در در ورزشگاه بین‌المللی امان در دور چهارم مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 برابر عمان قرار می‌گیرد. این مسابقه در شرایطی برگزار خواهد شد که تیم کره جنوبی با 7 امتیاز در صدر گروه دوم قرار دارد و عراق نیز با امتیاز برابر رتبه دوم را به خود اختصاص داده است. همچنین اردن با 4 امتیاز، عمان با 3 امتیاز، کویت با 2 امتیاز و فلسطین با 1 امتیاز در رده‌های بعدی قرار دارند.

جمال سلامی، سرمربی تیم ملی اردن، در نشست خبری پیش از این بازی با اشاره به دیدار قبلی تیمش مقابل کره جنوبی گفت: تیم ملی اردن همیشه در مسابقات گروهی درخشیده است و هرچند در ابتدای مسابقات مقدماتی لغزش داشتیم، اما معتقدم شکست واقعی ما نه مقابل کره جنوبی، بلکه مقابل کویت بود. ما دو امتیاز مهم را مقابل کویت از دست دادیم و در بازی با کره جنوبی نتوانستیم عملکرد لازم را برای کسب امتیاز ارائه کنیم. امیدوارم هواداران از بازیکنان حمایت کنند.

در خصوص شرایط تیم اردن در دیدار قبلی  مقابل کره جنوبی 
 ما در این بازی بازیکنان آماده‌ای مانند محمد ابوالنادی داشتیم که به‌عنوان جانشین حسام ابوالذهب وارد میدان شد. در اردن قدر این بتزبکن را نمی‌دانستند. او به‌تازگی به تیم سلنگور مالزی پیوسته و یکی از بازیکنانی است که آینده درخشانی در پیش دارد.

سلامی همچنین درباره عارف الحاج صحبت کرد
او بازیکن ممتازی است اما تجربه کافی ندارد. ناکامی تیم ملی اردن در المپیک خلایی در بین بازیکنان ایجاد کرده. ما گروه خوبی از بازیکنان داریم و با توجه به شرایطشان، بهترین نفرات را به میدان خواهیم فرستاد. در هر صورت من مسئول این تیم هستم.


درباره حریف بعدی تیمش، تیم ملی عمان
عمان تیمی است که فوتبال خوبی ارائه می‌کند و ما به آن‌ها احترام می‌گذاریم. امیدواریم عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه مثبتی کسب کنیم تا در مسیر درست بمانیم. بازیکنان ما پس از باخت به کره جنوبی، هم به صورت فردی و هم تیمی، نقاط ضعف و قوت حریف را بررسی کردند. برنامه‌هایمان برای این مسابقه مشخص است و من به بازیکنان اعتماد دارم.
این دیدار راهی برای صعود به مرحله بعد خواهد بود، هرچند که در دو بازی گذشته، تیم ملی عملکرد مطلوبی نداشته است. بازی با عمان آسان نخواهد بود، اما تیم ما خود را برای ارائه عملکردی بهتر آماده کرده است. وضعیت روحی و روانی تیم بهبود یافته و آمادگی جسمانی و فنی خوبی داریم. اردن جاه‌طلبی و توانایی روانی لازم برای صعود به جام جهانی را دارند.
موفقیت با حرف به دست نمی‌آید، بلکه در عمل است. ما به خودمان برای صعود به جام جهانی اعتماد داریم، اما این مرحله سخت است و همه باید با هم تلاش کنیم. عمان از ابتدا عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و بازیکنان برجسته و مهاجمان خطرناکی در اختیار دارد. ما باید بهترین سطح خود را به‌ویژه در بعد تهاجمی، نشان دهیم.
برچسب ها
کد خبر : 15858
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار