15:35
0
کد خبر : 15859

سرمربی عراق: دیدار سختی داریم، کره نسبت به قبل منسجم تر شده است!

سرمربی تیم ملی عراق می‌گوید این تیم برای صعود به جام جهانی با عراق، عمان و اردن رقابت خواهد کرد.

سرمربی عراق: دیدار سختی داریم، کره نسبت به قبل منسجم تر شده است!
به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی عراق قرار است فردا در چارچوب رقابت‌های مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی 2026، به مصاف کره جنوبی برود. عراق از سه بازی قبلی خود 7 امتیاز کسب کرده و با تفاضل گل کمتر نسبت به کره جنوبی، در رده دوم گروه قرار دارد.

خسوس کاساس، سرمربی تیم ملی عراق، در نشست خبری پیش از دیدار با کره جنوبی گفت: این بازی برای ما بسیار مهم است و با وجود سختی آن، فرصت خوبی است تا تیم ما با یکی از بهترین تیم‌های آسیا روبرو شود.

درباره وضعیت زمین تمرین تیم عراق 
زمین تمرین کیفیت خوبی نداشت، اما باید تمرین کنیم و ادامه دهیم. درباره زمین اصلی نیز اگر فدراسیون کره جنوبی تصمیم بگیرد که بازی در آن برگزار شود، مشکلی برای ما وجود ندارد. بازی فردا مهم است، به‌ویژه اینکه ما باید با قوی‌ترین تیم گروه‌مان روبرو شویم، اما مسیر طولانی در این رقابت‌ها پیش رو داریم و باید تا آخرین مرحله پیش برویم.


درباره شانس عراق برای صعود در این گروه 
گروه ما دشوار است و کره جنوبی شانس بیشتری برای صعود دارد، چرا که تجربه حضور در جام جهانی را دارد. به نظر می‌رسد رقابت اصلی بین عراق، عمان و اردن باشد، زیرا تیم‌های خوبی هستند، اما کره یک قدم جلوتر است.

درباره تفاوت بازی فردا با دیدار دوستانه‌ای که پیش از جام ملت‌های آسیا مقابل کره جنوبی انجام شد
تیم کره جنوبی اکنون سازمان‌یافته‌تر از قبل است. من بازی اخیر آن‌ها را دیدم و آن‌ها اکنون در دفاع منسجم‌تر هستند و فشار بیشتری در زمین حریف ایجاد می‌کنند. به‌طور کلی، کره جنوبی استعدادهای بسیاری دارد که آن‌ها را با گذر زمان همواره بهبود می‌بخشد.
برچسب ها
کد خبر : 15859
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار