23:23
0
کد خبر : 15957

غیر رسمی؛ توماس توخل، سرمربی جدید تیم ملی انگلیس

توماس توخل به خواسته‌اش رسید و در قامت سرمربی سه‌شیرها، به فوتبال انگلیس بازمی‌گردد.

غیر رسمی؛ توماس توخل، سرمربی جدید تیم ملی انگلیس به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛توماس توخل با اتحادیه فوتبال انگلیس به توافق نهایی رسید و به‌زودی به عنوان سرمربی جدید سه‌شیرها معرفی خواهد شد. پس از تسریع مذاکرات در روزهای اخیر، سرمربی فاتح لیگ قهرمانان اروپا چراغ سبز خودش را صادر کرد. سرمربی آلمانی در پی جدایی از بایرن مونیخ بدون تیم مانده بود و ترجیح می‌داد منتظر یک گزینه مناسب بماند. 

منچستریونایتد طی هفته‌های اخیر به اطلاع توماس توخل رسانده بود که در صورت قطع همکاری با اریک تن هاخ، او گزینه اول باشگاه خواهد بود. با این حال، سران اتحادیه فوتبال انگلیس گوی رقابت را ربودند تا توخل به بلاتکلیفی پس از دوران گرت ساوتگیت خاتمه دهد.


اتحادیه فوتبال انگلیس به پپ گواردیولا هم علاقه‌مند بود اما سرمربی منچسترسیتی، خلاف توماس توخل، پاسخ محکم و مشخصی ارسال نکرد. در واقع، توخل به شدت به این شغل علاقه‌مند بود و قصد داشت دوباره کار در فضای فوتبال انگلیس را تجربه کند. 

سابقه مرد 51 ساله در تورنمنت‌ها، با فاکتورهای مدنظر سران فوتبال انگلیس همخوانی دارد. او پس از اسون گوران اریکسون و فابیو کاپلو، سومین سرمربی خارجی تاریخ سه‌شیرها محسوب می‌شود. 
برچسب ها
کد خبر : 15957
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار